Visszatekintő - január [2015]

Eljött az idei év első visszatekintő-rovatának az ideje is. :)
Ezúttal is kiválasztottam a 3 leginkább olvasandó könyvet a moly.hu januári legolvasottabb könyvei közül. Az más kérdés, hogy eddig lusta disznó voltam, és nem sokat olvastam el az eddig betervezett visszatekintős könyvek közül. :D De majd igyekszem... :) Addig is jöjjön az újabb mazsolázgatásom eredménye:

szent_johanna_gimi_5_remeny.jpgA Szent Johanna Gimi 5. - Remény

[Leiner Laura]

Az írónő teljes SZJG-sorozata, valamint az azóta megjelent összes könyve szerepel a Moly januári népszerűségi listáján, ami nem is csoda, mert bár csak az első 4 SZJG-könyvön vagyok túl (már ami Leiner Laurát illeti), de ez alapján bátran kijelenthetem, hogy fantasztikusan ír! o.O Könyveivel nemcsak a fiatal korosztályt képes megszólítani, de állíthatom, hogy még a húszas-harmincas réteget is, simán! :) Alig várom, hogy folytathassam a sorozatot!
"Új tanév, új osztálytárs, új konfliktusok, új és régi barátságok, új és régi szerelmek… 
A 11/B-ben továbbra is „zajlik az élet”, miközben többek között az is kiderül, hogy mi történt a párizsi csereutazáson, hogy kicsoda Jérome és Benoit, és vajon ki lopja Dave személyiségét, hogy miért veszélyes a Gomba, hogy Zsák kibe lesz szerelmes és Cortez miért törli ki az összes ismerősét a Facebookon… 
Na és persze, hogy Reni kitől kapta a nyakláncot meg a gyűrűt… 
Reninek is újabb kihívásokkal kell szembenéznie, de úgy tűnik, egyre jobban felnő hozzájuk…" 

ELOLVASVA!

ha_maradnek.jpgHa maradnék

[Gayle Forman]

Egy sorozat első kötete ez a könyv. 2011-ben jelent meg először magyarul a Ciceró gondozásában, és én tulajdonképpen azóta nézegetem ezt a könyvet, csak eddig vlhogy mindig elkerültük egymást... A fülszöveg alapján érdekesnek ígérkezik, és nem mellesleg a Moly-átlaga is nagyon jó a könyvnek (nyilván nem támaszkodom egyedül csak az átlagra, mert volt már, amit más istenített, én meg alig tudtam elolvasni... De azért legtöbbször egyetértek a könyvátlaggal). Igyekszem hamarosan letesztelni, hogy valóban olyan jó-e, mint ahogy mondják. :)
"És te hogyan döntenél?
Képzeld el, hogy mindened megvan, amiről csak egy lány álmodhat. A szüleid jó fejek, mindig megértenek és melletted állnak. Az öcséd a legédesebb kiskölyök a világon. A város legígéretesebb rockbandájának frontemberével jársz, aki nem elég, hogy eredeti és különleges, de imád is téged. A zenei tehetséged szélesre tárta előtted a világ kapuit.
Képzeld el, hogy aznap, mikor leesik az első hó, mindezt elveszítheted.
Amikor életedben először kell komoly döntést hoznod, nem áll melletted senki, akitől segítséget remélhetnél. Élet és halál között kell választanod. Az életed soha nem lehet olyan, mint amilyennek ismerted. A halálról semmit sem tudsz.
Te mit tennél? Harcolnál vagy feladnád? Mennél vagy maradnál?"

obszidian.jpgObszidián

[Jennifer L. Armentrout]

Végül de nem utolsó sorban pedig szintén egy sorozatkezdő kötetet választottam, mégpedig a Luxen sorozat első részét. Földönkívülis, gimis, romantikus - igazán kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből... :)
"Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…"

Összegezve: 
- az eddigi visszatekintőkből még 19 könyv olvasásra vár
- elolvasva: 2 könyv

Címkék: =visszatekintő=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr897131781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása