Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 5. - Remény

leiner_laura_remeny.jpg

"– Csehov – szólt rá türelmetlenül Kardos.
 – Jó, megvan – csettintett Zsolti. – Szóval Csehov: A Sas – kezdte, én meg a szám elé kaptam a kezem, nehogy felnevessek. Kardos az orrát dörzsölgette, Kinga pedig elkerekedett szemmel fordult hátra.

– Az Sirály, te barom! – förmedt rá. Zsolti átgondolta a dolgot, végül megvonta a vállát.
– Na és? Madár-madár."

"Új tanév, új osztálytárs, új konfliktusok, új és régi barátságok, új és régi szerelmek…
A 11/B-ben továbbra is „zajlik az élet”, miközben többek között az is kiderül, hogy mi történt a párizsi csereutazáson, hogy kicsoda Jérome és Benoit, és vajon ki lopja Dave személyiségét, hogy miért veszélyes a Gomba, hogy Zsák kibe lesz szerelmes és Cortez miért törli ki az összes ismerősét a Facebookon…
Na és persze, hogy Reni kitől kapta a nyakláncot meg a gyűrűt…
Reninek is újabb kihívásokkal kell szembenéznie, de úgy tűnik, egyre jobban felnő hozzájuk…"

A lelkesedésem továbbra is töretlen a könyv iránt, már az első 4 kötet alatt is nagyon hozzám nőttek a szereplők (nem, képtelen vagyok ebből a történetből kinőni). :)) Nagyon sajnáltam, hogy Arnold az előző kötet végén távozott a SzJG-ből, viszont az új osztálytársat, Macut egyből megkedveltem SPOILER.
Reni és Cortez nyűglődése már kicsit kezdett sok lenni, úgyhogy SPOILER
Reni félelmeit meg én pl. át tudom érezni… SPOILER
U.i: A zenéket még mindig nagyon szeretem benne… :))

Sorozatrész: A Szent Johanna gimi #05

Kiadó: Ciceró

Kiadás éve: 2011

Oldalszám: 486

Olvastam: 2016.05.11.

Osztályzat: 5/5

Címkék: humor szerelem iskola ifjúsági 5* naplóregény |Leiner Laura| ¤Ciceró¤ #magyar szerző# -2016- /2011-es kiadás/

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr328716746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása