Júliusi szerzemények [2020]

Sajnos a könyvvásárlásokkal még mindig nem tudtam leállni... :D Íme az e havi adag...

juliusom_konyvekben.jpg

A Bridget Jones naplója 3, a Viharvirág, valamint A Tenger Csillaga és a Megváltás Zuhatag a Bookline antikvár partnereitől vándorolt hozzám, potom pénzért. :) Utóbbi kettő ráadásul már nem is kapható sehol (a Viharvirág is csak néha tűnik fel, antikváriumokban, ez a kiadás meg szinte soha sehol...), szóval örülök, hogy le tudtam még vadászni (használt könyv létükre egyébként mindhárom könyv meglepően hibátlan példány).
Ugyaninnen jött még nagyobb akciós áron (ez új példány) az Erdély lángjai is, ezzel teljes lett a trilógia. :)

Aztán volt egy book24 rendelésem, innen az Énekesmadarak és kígyók balladája, a Királyok éneke (Anjouk VI.) és a Kardtolvajok érkezett. Mindegyik nagyon kívánságlistás volt, de utóbbi megjelenésének különösen örültem, ugyanis a Riyria-krónikák sorozatot nagyon szerettem volna megvenni, de már későn bukkantam rá, hogy egyáltalán létezik ilyen, és addigra már néhány rész nem volt kapható. :/ Most a kiadó újra megjelentette az első két részt, omnibusz kiadásban, 1 kötetben, így persze egyből rárepültem és megvettem. :)

Ezen felbuzdulva pedig (mivel jobb' szeretem az 1 könyv/kötet változatot) leadtam egy rendelést a Szellemlovasnál is, mert itt még találtam a többi kötetből elfekvő készletet, ráadásul egész jó áron is voltak. :) Így innen a Riyria sorozat további részeit megrendeltem mind: Birodalom születik, A Smaragdvihar, Télvíz idején, Percepliquis - Az elveszett város, valamint az előzménysorozat 2. részét, A rózsa és tövisét.

Annak örömére, hogy elérték a 10ezer facebook-lájkolót a hivatalos fb oldalukon, a Delta Vision megrendezte a szokásos mérföldköveknél rendezendő 50%-os akcióját. :) Innen is degeszre vásároltam magam... :D
Amik érkeztek: Bűvös hajó I-II., Őrült hajó I-II., A végzet hajója I-II., Az őszi alkony sárkányai, A Vaskezű lánya, A vas kora. A Delta mindig igényes és szuper könyveket jelentet meg, így náluk őrületesen nagy a csábítás, minden ilyen akciójuknál... :D (Azt nem kifejezetten díjazom, hogy kettébontanak, és külön árulnak olyan könyveket, amik gyakorlatilag nem is sorozatrészek, hanem szimplán egy összetartozó 1 részes könyv, csak két kötetben - és a köteteket külön kell megvenni... :/ Ráadásul nem olcsón... Persze, gondolom, eredeti nyelven is ez a bevett gyakorlat az adott könyveknél, meg pl. ha egyébként is drága lenne az adott könyv, akkor így még mindig jobb, mint egyben ennyit elkérni, mert anyagilag legalább be tudja osztani az ember, nem egyben kell hatezreket kiadni, gyakorlatilag 1 könyvért...)

Réka barátnőmtől kaptam (igazából mindenféle apropó nélkül) a Stepsister - Egy sötét mese c. könyvet, ezt már nézegettem jó ideje... :) Most végre olvasni is tudom. :)) Plusz átvettem tőle az Elveszett mesék könyve I-II. köteteket (mert neki duplán volt meg), de igazából ez is nagyrészt ajándék volt, mert töredék áron vettem át. :) Egyébként jó úton halad, lassan Tolkien-rajongót farag belőlem is... :D (Amennyire nem akartam gyűjteni ezeket a könyveit, most annyira akarom. :P)

Volt egy antikvarium.hu-s nyári lufis akció is. 100%-ot persze most sem kaptam (adnak egyáltalán valakinek? szerintem van már vagy 2 éve, hogy én egyszer sem kaptam, azelőtt meg szinte mindig összejött 1-1 könyvre), de azért okom nincs panaszra, mert nagyon jó áron szereztem be néhány könyvet. :) A Gondolin bukását pl. 50% kedvezménnyel, a Beleriand dalait is a bolti árnál jóval olcsóbban vettem (egyébként szerintem egyik könyv sem volt még kinyitva sem, annyira új volt...), valamint megrendeltem a Hordát, és ezzel teljessé vált ismét egy trilógiám. :) A megtévesztés fokát pedig random ajándékként kaptam a rendelésem mellé.

juliusi_gerincek.jpg

Ez viszont csak július első fele volt...

Én naiv már július közepe táján lezártam a hónapot, úgy gondolván, hogy nem lesz már több beszerzésem úgysem a hónapban... Hát, ezt benéztem. :D Ugyanis néhány akció így hónap vége felé még elég rendesebb behúzott engem is (és ezzel az utóbbi idők egyik legdurvább darabszámú havi beszerzése lett ez a mostani nekem...). Itt az eredménye:

2020_julius_2_fele.jpg

Líra nyári akcióból jött a Második sírhant (korábbi akciókban csak az első és harmadik volt leárazva, most végre a másodikat is levadásztam, filléres áron :) ), a Big Game - Nagyvad c. könyvet pedig Coop-os könyvállványon találtam, nagyon régóta szeretném már olvasni, és pár száz forintért kínálták most, nem tudtam otthagyni. :)

Az Alexandra nyári akciója is kihagyhatatlannak bizonyult (sajnos...:D), most is csökkent a kívánságlistám jó pár kötettel. :) A homok leánya, Prodigy - Született tehetség, Champion - Bajnok, A Rosie-következmény, Az oroszlános címer c. könyvekkel 4 trilógiám/duológiám gyűlt ki a polcomon, totál boldog vagyok. :)) Innen zsákmányoltam még a Fedőneve Verity c. könyvet is, nagyon várós ez is, valamint szintén nagy-nagy kedvezmény volt rá.

Egy kisebb Könyvudvaros rendelés is becsúszott még, innen a H, mint héja, a Ne hagyd el a hajót! és Az elveszett és meglett dolgok könyve érkezett, mindegyik pár száz forintos áron.

2020_julius_2_fele_gerinc.jpg

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr1516307292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása