Májusi szerzemények [2020]

20200517_140810.jpg

A május abszolút egy ideális hónap volt beszerzés-ügyileg, 11 könyvvel: ebből egyet (Érdemes élni) még korábban szereztem, de csak most bevételeztem (mert elolvastam, és rájöttem, hogy nekem ez nagyon tetszik, muszáj maradnia a kiskönyvtáramban :) ).

A Könyvmolyképző kiadói boltjában volt egy anyák napi akció, amikor is kedvezményes áron tudtam megrendelni két olyan könyvet, amit már régóta szerettem volna, de teljes áron nem mertem/tudtam beruházni rá: az Arany János életét feldolgozó duológiát (Áldott az a bölcső, A tölgyek alatt). Nemrég figyeltem fel Molyos figyeltem ajánlása alapján A bronzlovasra, ez is jó árban volt most, úgyhogy jött. :)

A book24-nél is adtam le egy rendelést, innen akciós áron rendeltem néhány mesekönyvet a keresztfiunknak, ezek közül magunknak is megrendeltem a Távol az otthontól c. nagyon aranyos és gyönyörűen kivitelezett mesekönyvet (tele csupa egész oldalas, színes cuki rajzokkal). Volt még két kívánságlistás könyvem, amit szintén innen rendeltem meg: Frannie Langton vallomásai és a Vaják sorozat előzménykötete, a Viharidő.

Bíró Szabolcs könyveiért még mindig nagyon odavagyok, muszáj volt megrendelnem a Lírától az Anjouk sorozatból a beszerzésileg soron következő három részt (Az utolsó tartományúrig, Szent György testvérei, Ötvenezer lándzsa) valamint a nemrég megjelent Lázár evangéliumát.

A rendeléseimet még a hónap elején elintéztem amúgy, szóval kivételesen nem azzal telt a komplett hónap, hogy fenegettem a fogam mindig valamelyik újabb könyvre, és szenvedtem, hogy "de már nem rendelhetek megint könyvet!"... :D Szóval hát igen, valahogy így kéne máskor is...

20200517_140930.jpg

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr4416411104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása