Novemberi szerzemények [2019]

kep25_101.jpg

Ó, akciók, én úgy szeretlek titeket - csak miért pont akkor jöttök, mikor a legkevésbé sem kéne könyvet vegyek? :D Na jó, kezdem a felsorolást...

kep25_130.jpg

Ez a négy könyv a Molyboltból érkezett. A rendelés fő oka az Árnyékszövetség volt, ugyanis már szinte sehol nem beszerezhető ez a kötet, nekem meg a Vének háborúja (általam nagyon szeretett) sorozatából már csak ez az 1 rész hiányzott (leszámítva a Vének történetét, de ez, ha nem lesz meg nekem, nem tragédia).
És hogy hozzácsapjak még néhány kívánságlistás kötetet, így jött még A Poldark család 1. része, a Ross Poldark. Nagyon szeretném már elolvasni a könyvet, hogy aztán a filmsorozatot is nézhessem, mert nagyon kíváncsi vagyok rá, hihetetlenül vonz - és csak remélni merem, hogy nem is fogok csalódni. :)
Az Ahol a folyami rákok énekelnek -et már többször is majdnem megrendeltem, csak végül mindig lebeszéltem magam - na most nem. :) Már a megjelenés óta szeretném olvasni, és bízom benne, hogy beváltja a hozzá fűzött ígéreteket... :)
A Három nővér, három királyné meg szimplán csak kell, gyűjtöm Philippa Gregory könyveit, nagyon szeretem a stílusát, a történetvezetését, ráadásul korábban ezt a könyvet már el is kezdtem olvasni, csak aztán vinnem kellett a könyvtárba vissza, még mielőtt befejeztem volna... Így duplán jó, hogy most már ez is megvan. :)

kep25_132.jpg

Az Alexandra ezúttal gondolt az online vásárlókra is, így nemcsak személyesen, de a weboldalon is meghirdette a raktárvásárt. :) A Sisterland - Ikerország és a Grimpow - A láthatatlan út c. könyvekhez nagyon olcsón jutottam hozzá, így mindenképpen teszek velük egy próbát. A Karolina és a krakkói babakészítő a megjelenés óta kívánságlistás, de teljes áron ezt sem mertem beszerezni, féláron viszont bevállaltam. Tolkien "Karácsonyi levelek" c. könyvére 30% kedvezmény volt, a régebbi Cartaphilus-os kiadásra, így nem vártam meg a Magvetős, új kiadást sem, hanem lecsaptam erre. :) A Graceling - A garabonc és a Fire - Zsarát c. könyvek is nagyon olcsón, alig 1 könyv áráért voltak most kaphatóak, szép keménytáblás, védőborítós kiadásban. A Graceling-ből ugyan már van egy kicsit viharvert puhatáblásom (antikváriumból), de felemás kiadást nem akartam, így mindkettőt megvettem most keménytáblásban, hogy egységesek legyenek, a korábbi köteten pedig túl fogok adni.

kep25_116.jpg

Ebben a hónapban teljes lett a Sissy-sorozatom is, bár nagyrészt korábbi szerzemény volt ez a kupac. A kötetek egyik része Réka barátnőmtől, illetve az ő segítségével lett beszerezve apránként, némely kötetet pedig én vettem antikváriumból, eléggé olcsón (volt, amit ingyen, pontbeváltással).

kep25_119.jpg

Alapjában nagyon örültem a Delta Vision kiadó szuper akciójának is, másrészt viszont sírt a pénztárcám, mert jócskán kifosztottam (főleg, hogy nem ez volt a hónap első könyvrendelése, így már pláne nagyon nem hiányzott)... :D A kiadó a facebook oldalán elérte a 9000 lájkolót, és bizonyos mérföldköveknél (talán 1000 feliratkozónként) akciót szoktak hirdetni a webshopjukban. Ezúttal is ez történt, 50% kedvezménnyel kínálták a könyveiket 1 héten át (még októberben, de csak novemberben ért ide hozzám a csomag), ezt pedig nem hagyhattam ki, főleg, hogy több sorozatot is elkezdtem vásárolni tőlük, melyek elég kevés helyen érhetőek el alapból, akció vagy kupon sem igazán szokott lenni hozzájuk... :/
Így most már teljes lett Robin Hobb 3 részes "Látnok-ciklusa", A király orgyilkosával és Az orgyilkos küldetésével. Kigyűlt a Greg Keyes-féle 4 részes (8 kötetes) "A tövis és csont országai" sorozat is, a Kriptaherceggel, a Vérlovaggal és a Született Királynővel.
Szintén eddig hiányos sorozatok részei a Shannara tündérkövei, a Pokoli balhé és a Lelkek ura is.

kep25_117.jpg

Hónap végén a Maxim Kiadó "Black Friday" alkalmából sokszázalékos kedvezményes akciót hirdetett a webboltjukban, így még kevesebb, mint 1 kötet áráért szereztem meg A halál szépséges szolgálólányai trilógia utolsó két részét, a Sötét diadalt és a Halandó szívet. A Fehér rózsa c. könyv pedig az akció könyvei között böngészve tűnt elém, és egyből rávágtam, hogy ez nekem kell! :) Erre nem volt akkora kedvezmény, talán "csak" 30%, de így is nagyon megérte (legalábbis az alapján, amennyit eddig olvastam belőle).

kep25_114.jpg

Ezek a könyvek nagyon vegyesek - legalábbis ami a beszerzés helyét illeti. :) Szukits-tól rendeltünk párom öccsének képregény-könyvet karácsonyra, és hogy kifizetődőbb legyen a szállítás is, egy-két dolgot még megrendeltünk 1 füst alatt, mint pl. A lány a toronyban c. könyvet, ami A medve és a csalogány c. könyv folytatása, nagyon kíváncsi vagyok már rájuk, így akkor egyhuzamban olvashatom majd mindkét részt. :)
A magyar kiadás 20. évfordulója alkalmából a Harry Potter és a bölcsek köve c. könyvet újra kiadta az Animus, 4 féle kiadásban, minden ház szerint külön-külön színben. :) A hollóháti kiadás fotózás szempontjából kicsit necces, a sötétkék nagyon elvész a fekete háttérben (élőben amúgy nagyon jól néz ki, főleg természetes fényben, de lefotózni szinte lehetetlen úgy, hogy megtalálja az ember a megfelelő szöget, hogy ne csillogjon, de látsszon minden része a borítónak, és ez a különösen szép és egyedi, hollóhátas-színű élfestés is :) ). Erre még akkor előrendeltem, mikor elkezdték reklámozni, hogy lesz ilyen, egyből bezsongtam, pedig az eredeti, régi kiadású HP sorozat végig megvan. :) De - hithű Hollóhátas diákként - mindenképpen szerettem volna ezt a jubileumi kiadást is, ebben a változatban. :)
Nemrég olvastam el A fantom c. könyvet is, ami az eredeti Leroux-féle Az Operaház fantomjának amolyan előzmény- és újramesélése. Én régi, könyvtári példányban olvastam el és imádtam, el is határoztam, hogy szeretnék belőle sajátot is. Erre Bookline Antikváriumon pont meg is találtam az új KMK-s kiadást, vlmi 800 ft-ért vesztegették, és szinte teljesen hibátlan állapotú a könyv - jól jártam. :)
A csapatban a kakukktojás az egyetlen nyelvkönyv-szerzeményem a hónapban, az English Grammar in Use. Ezt Réka barátnőmtől kaptam ajándékba - állítólag nagyon jó és hasznos könyv az angol nyelvtanuláshoz, mindenképpen fogom használni. :)

kep25_108.jpg

Két könyves újság-beszerzésem is volt a hónapban. A Trónok Harca magazin a Szukits-nál le volt akciózva (már korábban is meg akartam venni, de jó is, hogy vártam vele, és teljes áron nem vettem meg...). Hát nekem ez nagyon nagy csalódás volt... :/ Én ténylegesen arra számítottam, hogy a Trónok Harca világáról lesz benne szó, esetleg színészekkel vagy a producerekkel interjúk, kulisszák mögötti érdekességek, ilyesmik... :/ Erre kaptunk egy History magazint kb... Tele van valós történelmi szemlékkel, cikkekkel, egyedül annyiban van bármi köze a TH-hoz, hogy hasonlítja, hogy akkoriban is voltak már ilyen dolgok, amiket helyenként a TH bemutat, hasonló karakterek küzdöttek trónokért, stb... De basszus, aki erre kíváncsi, akkor vesz történelmi magazint, nem kéne mindent a Trónok Harcával eladni, félrevezetve a népet... -.- Kár volt megvennem, mert bár nem rossz, a maga nemében ez is érdekes, de engem tényleg a Trónok Harca miatt érdekelt volna, az meg kb. 4-5 oldalnyi, ha volt benne, így emiatt nem érte volna meg megvenni...
A Könyves Magazin Harry Potter különszámával szerencsére már más a helyzet. Itt tényleg minden a HP körül forog. Előrendeltem rá, így a megjelenés után egyből kipostázták - és tényleg nem csalódtam egy szemernyit sem. :) Minden rajongónak érdemes olvasni, tele van érdekességekkel: a könyvről, a különböző kiadásairól, az írónőről, meginterjúvolták az Animus kiadó vezetőit, sőt még Juhász Rolandot is, aki az egyik legismertebb, legkedveltebb fanfiction-t írta a sorozathoz. :) Szó van benne a filmekről is, és a HP univerzum kiterjesztéséről, a "Legendás állatok..." sorozatról is. Nagyon sok érdekességet olvastam - és még mindig nem értem a végére! :)

kep25_124.jpg

Karácsonyra szeretek könyvet (is) ajándékozni. :) Ezúttal is rendeltem egyet ajándékba a Bookline-tól, "A világ története" címűt, ami majd a fa alá fog kerülni "valakinél". :) (Még akár ide is feltévedhet, úgyhogy inkább nem írok nevet... :D) Antikvár könyv ugyan, de nagyon szép, hibátlan állapotban. A fenti képen az én kicsit kopottasabb példányom van, ugyanis nem tudtam kihagyni, és ennyiért muszáj volt belőle magunknak is egy példányt beszereznem. :) Gyűjtögetem David Attenborough ismeretterjesztő könyveit is, Az élő bolygó még hiányzott a sorból, de 7-800 ft-ért nem tudtam otthagyni.
Az Ajándékot úgy 1 éve olvastam, és nagyon tetszett - plusz gyűjtöm is Cecelia Ahern könyveit, így Bookline-Antikváriumból ez is jött, egész olcsón. :) Nemrég elkezdtem olvasni A tüskék és rózsák udvarát, eddig nagyon érdekes, tetszik, így hát beszereztem rögtön a folytatását is, A köd és harag udvarát.

kep25_136.jpg

Szóóval, ez mind a novemberi zsákmányom. A december már biztosan jóval szerényebb lesz, mert sokfelé kell majd költenünk, de így is bőven van minek örülnöm, fantasztikus érzés végignézni ezen a csodás csapaton. :)

kep25_148-1.JPG

kep25_147-1.jpg

kep25_145-1.JPG

kep25_142.jpg

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr7615329276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása