Júliusi szerzemények - 2. [2019]

20190827_181641_osszes.jpg

Július végén még bűnöztem kicsit, ez kimaradt az akkori bejegyzésből, úgyhogy most pótolom. :)

20190827_182143_lira.jpg

Páromnak ugyan már megvan, és azt gondolná az ember, hogy 1 háztartásba elég 1 Gyűrűk Ura - hát nem. :) Elkapott a bolondéria, hogy márpedig nekem saját példány kell, és a sajátomat akarom olvasni, így hát megvettem. El is határoztuk Gergővel, hogy együtt fogunk nekiveselkedni, ha már egyszer mindketten boldog Gy.U. tulajdonosok vagyunk... :)

20190827_182238_lira.jpg

Kell nekem booktube-videókat nézni... Andinál láttam ("Inside my head" csatorna) egy olyan régebbi videójában, amiben a könyveit mutatta be, és egyből megtetszett a Belgravia borítója, valamint a szerző neve is nagyon ismerős volt. Akkor jöttem rá, hogy basszus, hát ő a Downton Abbey sorozat forgatókönyvírója! :O És mivel szívem csücske ez a sorozat, így muszáj volt ezt a könyvet is beszereznem. :) Igyekszem nem sokat várni tőle, de így nagyon nehéz... :D
Az Emily 3 - Bagolykacaj meg szimplán régi adósságom még, magam felé, meg úgy az egész Emily-sorozat, úgyhogy kellett egy újabb kötet belőle. :) Ezeket a Lírától rendeltem.

20190827_182307_konyvmolykepzo.jpg

A Könyvmolyképző is előrukkolt egy szuper akcióval, ismét ajándékkönyvet küldtek minden rendelés mellé, Borzongató Szeretetcsomagban. :) Valamint könyvjelzőket, és egy könyves legyezőt is (ilyenem még nem volt, kíváncsi voltam rá, de valóban szép :) ). A penge magát már régóta nézegettem, de nem mertem belevágni ebbe a sorozatba, most végre megrendeltem. :) Valamint az Emily 5 - Szerelmek c. könyvet is.  És így a szállítás is ingyenes lett, és még ajándékkönyvet is kaptam mellé: Pretty Stolen Dolls - Ellopott babácskák. Nem tudom, milyen lehet a könyv, reméltem, hogy nem egy erotikust kapok, de aztán mégis az jött... :D Már mindegy, ha így alakult, elolvasom, kap egy esélyt, de nagy reményeket azért nem fűzök hozzá...

20190827_182206_vegyes.jpg

Az egek kémlelője és Az írás története a kedvenc kis Coop-os boltunk könyvállványáról jött velem haza (a munkahelyünkkel szemközt lévőből). A Vadászat felvevőgéppel pedig antikvarium.hu-ról rendelt csodácska - ami egyébként nem látszik rajta (mármint hogy antikvár példány). :) Szépen gyűlögetnek a Durrell-könyveim is. ^^

20190827_181815_osszes_gerinc.jpg

Összegzésképpen, kiadó szerint:

Európa: 4
Könyvmolyképző: 4
General Press: 3

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr9415027470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása