Augusztusi szerzemények [2018]

Én már inkább nem is mondok semmit... :D

20180822_164037.jpg

Egyébként néhány könyv még előző hónapról maradt: akkor túl hamar zártam le az új szerzeményes listámat, aztán később néhány még (rejtélyes módon) "megvásárolódott"... :D

Kezdem is ezekkel:

20180822_164334.jpg

A vézna hóhér és a Kojaszan a postáról jött velünk haza - pedig csak a befizetnivalókkal tértünk be... Ezek párommal közös beszerzések; leginkább ő szereti Darren Shant, de azért persze én is nagyon kíváncsi vagyok erre a két könyvre. :) Nagyon kedvezményes áron jutottunk hozzájuk.

20180822_164645.jpg

Szeretem a Coop-os boltokat, mert néha tényleg kincsekre lehet bukkanni. :) A Marija Morevna és a Halhatatlan régóta várólistás, most 400 ft-ba került, mint ahogy a Harmónia is (amiről épp azelőtt láttam egy olyan értékelő-videót, amiben kb. az egekig magasztalták, és igazából ez keltette fel az érdeklődésemet). John Cure könyveit csak úgy szimplán gyűjtöm, mert valahogy biztos vagyok benne, hogy én szeretni fogom ezeket a kísértet-történeteket. :) Ez a "Rekviem egy halott lányért" még hiányzott. A Bárka pedig - bár korábban is ismertem cím/borító alapján, sokfelé láttam már korábban is - most vált érdekessé úgy igazán, a fülszövegét elolvasva. Az ilyen nyomozgatós kalandregényeket is szoktam szeretni.

20180822_164713.jpg

És innentől az e havi zsákmány:
Itt meg szeretném jegyezni: erre párom dumált rá. :) A buszállomáson lévő kis Coop-os boltba tértünk be (amúgy imádom, hogy ennyi Coop-bolt van a környezetünkben :D legalább 4, plusz Posta, plusz Inmedio - a könyves állványokat kikerülni sem tudnám... :D és így maradjon erős az ember...). Itt láttam meg ezt a kettőt, és mutattam Neki, hogy ó hát én ezeket így borító alapján ismerem, sőt az Etta és Ottót nézegettem is korábban nagyon olcsón a Könyvudvarnál, csak aztán nem mertem megrendelni - erre Ő rávett, hogy akkor itt az ideje, ha már ennyiszer szembejött velem, mint ahogy a Menekülés holdfénynél is.... :D Remélem, nem fogjuk megbánni...

20180822_164735.jpg

A hónapban jártunk egy Alvin és a Mókusok punk-koncerten is, ami egy háromnapos "minifesztivál" keretei között volt megszervezve. Koncert után még körbejártuk a helyet, és nyilván a könyves standnál kellett megálljunk... :D Mentségemre szóljon, ezek sem kerültek többe pár száz forintnál, szintén sokszor botlottam már bele, és így most a Veszélyes játék mellett hazajött velünk a Tündérvilág sorozat második része is, a Veszélyes álmok.

20180822_165053.jpg

Eleinte nem akartam rendelni az Alexandra nyári akciójából - egyrészt, mert itt nincs átvételi pontjuk, csak házhoz szállítás jöhetne szóba, de azt nehézkesen tudjuk megoldani, másrészt tele volt olyan Könyvmolyképzős könyvvel, ami engem nem igazán foglalkoztat. Ennyiből jobb' szerettem a régi Alexandra akciókat, ott sokféle kiadó könyvei voltak akciózva mindig. Aztán ahogy átböngésztem a kínálatot, jócskán leakciózva rátaláltam még 3 Anne-könyvre, tovább nézelődve pedig Rick Riordan 2 sorozatának nyitókötetére. Mivel A villámtolvajt még filmen sem láttam, és párom is jó ideje nézegeti már ezt a könyvet "vegyem, ne vegyem" töprengés közepette, így ez mindenképpen jönni akart, és még hozzácsaptuk A vörös piramist is, csak mert Egyiptom, és az nagy szerelmem. :) Utóbbi kettő végül közös beszerzés lett, és páromnak sikerült úgy szerveznie, hogy most munkahelyen át tudta venni (egyébként nem tudtuk volna...).

20180822_164750.jpg

Akciózott a Maxim kiadó is, 999 ft-os darabáron elég nagy készletből lehetett válogatni, 4 könyv rendelése esetén pedig a szállítási költséget is elengedték. Engem leginkább ez a két könyv érdekelt az akcióból: a Harold Fry valószínűtlen utazása, valamint ennek a második része, a Queenie Hennessy szerelmes levelei; nagyon szeretném szeretni őket - de valószínűleg fogom is. :)

20180822_164806.jpg

A "Pax" c. csodácskát még az Alexandra akcióhoz kapcsolódva rendeltem meg. Miután leadtam a rendelést, utána hívta fel magára a figyelmemet a kis ravasz... Viszont onnan újra rendelni már nem szerettem volna (szállítási költség + macera miatt), így utánajártam, és végül a Líránál, kuponnal sikerült szinte forintra ugyanannyi kedvezménnyel elhoznom, ingyen szállítással. :)

20180822_164837.jpg

Könyvudvar... Nem is nagyon kellene ehhez mást hozzáfűznöm, itt mindig jócskán tudok költeni, mert mindig találok engem érdeklő, és nagyon olcsó könyveket, amik bizony bűnbe visznek. :) Most épp A jégsárkány bírt rá a rendelésre, de ha már ez jött, akkor rendeltem még néhányat (Árvák vonata, Szárnyak nélkül szabadon és Az Idő Ura), plusz párom is talált magának itt olvasnivalót, és a keresztfiunknak is sikerült megvennem akciósan egy olyan lapozgatót, amilyet szerettem volna. :)

20180822_165012.jpg

A Móra kiadó is akciót hirdetett - megújult a honlapjuk, ennek örömére az első két nap -40%-kal olcsóbban kínálták jó néhány könyvüket. (Itt párom is jól feltankolt a még hiányzó Darren Shan könyvekből. :D) A Momo nagyon régi elmaradásom, ez is nagyon olcsó volt most, ahogyan a Pityke és prém, amire viszont most sikerült felfigyelnem. Magyar szerzőktől mindig félve választok olvasnivalót - itt viszont a fülszöveg és ez a gyönyörűséges borító annyira meggyőzött, hogy egy percig sem gondolkodtam. :) (És persze innen is jött a keresztfiunknak egy lapozgató... :) )

20180822_165027.jpg

Eközben játszottam serényen a Blogturné Klub játékával is, aminek az lett az eredménye, hogy a Korcsok c. könyvet sikerült is megnyernem. :)) Ez amúgy azért is megmosolyogtató, mert épp nemrég futottam bele R. J. Hendon (Juhász Roland néven írt) "Harry Potter" fanficiton-jébe, amit tervezek is elolvasni, amint újraolvastam a Harry Potter-sorozatot (ami folyamatban is van). A könyv első blikkre szépséges, nagyon érdekesnek is tűnik, és külön öröm volt, hogy névre szólóan dedikálva kaptam meg ezt a példányt. :) Hálás köszönetem - innen is!

20180822_164913.jpg

Az "Avalon" reggeli mellé ugrott be a kosaramba, a munkahelyünkkel szemközt lévő Coop-kisboltból - Líra akcióban is szerepel, de most még olcsóbban tudtam beszerezni. :) A nyári akcióból akkor annyi mindent rendeltem, hogy akkoriban már nem is fért volna bele a keretbe... De így utólag nem is bánom... :)

20180822_164858.jpg

...és végül besikerült még így hó végére egy újabb Líra-rendelés. Én még nem láttam a Legendás állatok és megfigyelésüket filmen; pontosabban: csak úgy néztem, hogy félig (se) tudtam odafigyelni, így nem is sok maradt meg belőle. Így nagyon szerettem volna könyvben beszerezni és legalább elolvasni. :) (Na meg amúgy is: Rowling!! Igen, sajnálom, nekem már ennyi elég ahhoz, hogy akarjam.)
A szél neve szintén egy régóta nézegetett könyv, amit most végre meg mertem rendelni. Bízom benne, hogy megérte a várakozást. :)

20180822_165251.jpg

Hónap közben sosem tűnik olyan soknak, csak így összesítve, felkupacolva azért húzós... Ezért nem szeretek összesíteni... :D
Teljes áron ezúttal sem vettem könyvet, csak min. -30%-os akcióban (de legtöbbjüknél ennél azért nagyobb kedvezményt kaptam).
Egyébként most sem bántam meg semmit... :) 

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr4914195763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása