Anne Percin: Hogy told el (jól) a nyarad

covers_249144.jpg

"– Maxime, már megint a számítógép előtt ülsz…
(…)
– Hát igen, már próbáltam mögötte, de onnan kevésbé jól lehet látni…"

"Idén nyáron Maxime már 17 éves, ezért esze ágában sincs a szüleivel menni nyaralni. Inkább itthon marad a nagymamájával, hogy kedvére punnyadhasson a számítógép előtt. Csakhogy a dolgok egy váratlan esemény következtében egyáltalán nem úgy alakulnak, ahogy ő elképzelte. Szédületes napok elé néz! Ez a nyári szünet garantáltan más lesz, mint a többi(eké).
Fergeteges (olykor vitriolos) humorú könyv egy kamaszfiú felelősségvállalásáról,
felnőtté éréséről,
egy szégyenlős első szerelem kibontakozásáról.
NEM CSAK FIÚKNAK!
De nekik is."

Igazából semmi extra nem volt ez a könyv, mégis most jól esett ilyet is olvasni. :)
Maxime (akiről eleinte a fülszöveg ellenére is azt hittem, hogy lány… Így e-vel a végén, nekem nagyon lányos, egy filmben/könyvben ha így hívnak egy szereplőt, az nőnemű szokott lenni…) egy laza, punnyadós nyár reményében a nagyinál való héderelést választja nyári programként. Arra viszont nem számít, hogy egyszer csak egyedül marad, és az ő nyakába szakad minden teendő.
Érdekes és egyben vicces is volt, ahogy Maxime igyekezett megbirkózni a rá váró feladatokkal ( a rendőrös-megbilincselős eset pláne elég komikusra sikeredett… :D meg a Lady Gagás-rendőrös is… :'D ), miközben felbukkan a színen Pikachu (nem, nem Pokémon Go… :) ), és titkokra is fény derül, amit bizony emészteni kell…
(A „csetelős” dolgok egyébként nekem nagyon ismerősek voltak, nekem is volt egy ilyen illető tinikoromban… :)) Jó volt kicsit nosztalgiázni.)
Az első pár oldal után még meg voltam győződve arról, hogy engem ez nem fog lekötni, ehhez képest jól szórakoztam, egész olvasmányos volt. :) Kellemesen csalódtam.
[A könyvet a Blogturné Klub játékán nyertem, még tavaly ősszel. :) Aztán félretettem, hogy majd idén nyáron elolvasom – és jól gondoltam, mert ez tényleg olyan igazi nyári olvasmány. :) ]

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadás éve: 2013

Oldalszám: 204

Olvastam: 2016.08.18.

Osztályzat: 5/4

Címkék: humor nyár ifjúsági kamaszkor 4* ¤Könyvmolyképző¤ #francia szerző# [Vörös Pöttyös Könyvek] -2016- /2013-as kiadás/ |Anne Percin|

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6211654430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása