Könyvtárban jártam - október [2014]

Néhány hónap kihagyás után most ismét könyvtáraztam. :) A mi községi könyvtárunk eléggé elavult, de azért még így is találok olyan könyveket, amiket szívesen elolvasnék. Mutatom, hogy most miket zsákmányoltam:

DSCF4426.jpg
A Mr.Robinson-t már valahol valamikor láttam a neten, és akkor el is döntöttem, hogy egyszer elolvasom (az ilyen könyveket amúgy is szeretem, amiben hajótöröttek, repülőgép-szerencsétlenségben szigeten ragadt emberek vannak - egyszóval az ilyen "túlélőkönyveket"). Az öreg, aki szerelmes regényeket olvasott c. könyv molyon keltette fel a figyelmemet, sok jót írtak róla, és azt hiszem Alexandra-akcióban is volt leárazva, és sokan írták, hogy ők is beszerezték, úgyhogy nagyon megörültem, mikor megtaláltam a könyvtár polcán (egyébként nem is akartam kölcsönözni, csak nézelődtem a polcokon, de így, hogy rábukkantam, így már muszáj volt. :) ). A mexikói pedig azért jött haza velem, mert ezt már elkezdtem anno fősulis koromban, csak akkor épp sok volt a jelenlegi olvasmányom, meg nem igazán volt hangulatom a chick lithez, úgyhogy félbehagytam. Most már ideje lenne befejezni, már csak azért is, mert régóta szeretnék már valamit elolvasni Fejős Évától, de a korábban kikölcsönzött Hotel Bali eléggé unalmas volt... :/ Úgyhogy még valahol az elején be is fejeztem az olvasását...

Címkék: =könyvtárban jártam=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr396875879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása