Könyvtárban jártam - július

Mióta lediplomáztam, és hazaköltöztem a "nagyvárosból", kénytelen vagyok beérni a községi könyvtár nyújtotta lehetőségekkel (és könyvekkel). Könyvtárazni szeretek (bár a határidőre olvasást nem nekem találták ki, ez kétségtelen... :D), így mindig szoktam néhány könyvet kihozni. Jelenleg ezek vannak nálam. :)

DSCF4001.jpg

Egy viharvert, valószínűleg sokak által és sokszor olvasott Christie-krimi ("Bűbájos gyilkosok"). Mert már kezd hiányozni kedvenc krimi-írónőm. :) Aztán a "Ha igaz volna..." c. könyv - ennek láttam a filmváltozatát, és imádtam, úgyhogy nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy ez is megvan a könyvtárban! ^^ Bár a film a könyv alapján készült, eddig nem túl sok egyezést látok a kettő között. A könyv még nem szippantott be, eddig a film fényévekkel jobb (na ilyet is ritkán mondok...).
Végezetül pedig egy Fejős Éva-könyv. Még egyetlen regényt sem olvastam az írónőtől, valahogy úgy éreztem, hogy nem nekem való (korábban belekezdtem "A mexikói"-ba, de időhiány miatt még az elején abbahagytam, aztán nem is tértem vissza hozzá). Most viszont valahogy kedvet kaptam a kísérletezéshez, no meg egy kis laza chick-lithez, úgyhogy jött ez is haza velem. :)

Címkék: =könyvtárban jártam=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr656573675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása