Esős

Kinn végre zuhog az eső. Ezt vártam már egész nap ebben a szörnyű melegben... :/ Az ilyen nyári záporokról mindig az olvasás jut eszembe, (és nem azért, mert megveszekedett könyvmoly vagyok, és mindenről az olvasás jut eszembe... :D, hanem mert) régen mindig ilyenkor jött rám leginkább az olvashatnék. :) Valahogy hangulata van. Ücsörögni a szobában, az ablak előtt, egy jó könyv társaságában. :)books,creative,design,rain,woman,book-e89aa69fdfad9586fe9cf3793b4a168d_h.jpg

A posztomnak viszont nem ez az elsődleges oka.

Mivel mostanában keveset olvasok, úgy gondoltam, jó ösztönzés lenne, ha többet bíbelődnék a könyves blogommal is. :) Szó szerint értve viszont sosem lesz ez könyvesblog, nem fogok magasröptű posztokat írni, az utolsó betűig kielemezve a könyvet. Inkább csak naplószerű bejegyzések lesznek, könyvekről: miket szereztem be mostanság, miket olvastam vagy tervezek olvasni, mely könyvek keltették fel az érdeklődésemet, stb. :)

Vágjunk is bele! ^^

 

Címkék: =szösszenet=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr656573445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása