Mutasd a könyvespolcod! #TAG

Vicky blogján találtam egy könyves tag-et (amiből én aztán kettőt csináltam, mert egyben nagyon tömény lett volna... Úgyhogy első körben a polcaimat mutatom meg, pár megjegyzés kíséretében, második körben pedig végigveszem Vicky szempontjait). Egyből megtetszett, úgyhogy mivel amúgy is esedékes volt egy polc-áttörölgetés, így neki is láttam közben fotózgatni, rendezgetni a könyveket is (mondjuk szent igaz, hogy kb. ahányszor leszedem a könyveimet és áttörölgetem a polcokat, annyiszor rendezem át a könyveket :D plusz ha egyszerre több könyvet szerzek be, akkor is mindig jön a pakolászás-rendezgetés. De most épp így néznek ki a polcaim). 
Jelenleg (egészen pontosan) 481 db könyvem van. Egyébként büszke is vagyok rájuk, mert kamaszként is míg mások fölösleges dolgokra szórták el a zsebpénzüket, én a könyvtáramat bővítettem (nagyrészt egyébként antikváriumból - olyan 12-13 évesen kezdhettem a gyűjtést, azelőtt talán 10-20 könyvünk volt, tesómmal közösen).
Egyrészt a mennyiségből adódóan, másrészt mert helyem is alig van már a szobámban, nem tudtam összefüggő könyvespolcokon elhelyezni őket, bár nagy álmom egy ilyen "polcrendszer", ahol 1 helyen megtalálhatóak a könyveim, amolyan könyvtárszerű elrendezésben. :) Harmadrészt ide már nem is annyira szeretnék berendezkedni, mert tervezem, hogy hamarosan kirepülök (végre...) a szülői házból, és fogalmam sincs, az új helyen mennyi helyem lesz, mekkora könyvespolcot tudok oda majd betenni. :) És akkor már inkább oda vennék új polcot, ide már nem.

Na de lássuk is a könyveimet. :) (Nem túl szép az elrendezés, kb. minden helyre pakoltam könyvet, ahová tudtam... :D A mütyürkéim se vlmi mutatósak, inkább érzelmi értéke van mindegyiknek: pl. a nagymamámtól örökölt ezeréves ütött-kopott kacsák, vagy a kövek, amiket kirándulások alatt gyűjtöttem be az útról, egy darabkát magammal hozva a helyből... :)) Igen, vannak furcsaságaim...)

A könyvek elrendezése legtöbbször random módon történik, bár igyekszem azért kiadók szerint csoportosítani - de nem mindig sikerül. :)

(Nagyobb méretben történő megtekintéshez jobb klikk a képre, aztán megnyitás új lapon. :) )

Felső sorban többek között Geopen, Libri, Cartaphilus, Agave könyvei + néhány Európa kiadás, utolsó két polc zömében vegyes.

dscf7386.JPG

Az utolsó polcon kénytelen voltam két sorba rendezni a könyveket, ezek vannak hátul (zömét szerintem majd esetleg 1 olvasás után - vagy olvasatlanul... - be fogom dobozolni, aztán majd lesz velük valami...) :

20160828_214009.jpg

Ez az egyik különálló kis könyvespolcom. :) (Még anno nagybátyám fabrikálta, ha jól rémlik. Volt idő, mikor még ezen elfértek a saját és tesóm könyvei is.) Felső sorban Alexandra + Pioneer + Victoria + Athenaeum Kiadó könyvei. Utolsó sorban Populart füzetek (amelyek egy könyvtári gyakorlatom során, selejtezés alkalmával kerültek hozzám), és igen, Harlequin romantikus füzeteim is vannak - az egyik rokonom örökítette át rám, idős néni, aki imádta ezeket, rengeteg volt neki belőlük. :) Ő már nem él, de ezekről a füzetekről mindig eszembe jut, és mosolyogva gondolok rá vissza. :)

dscf7384.JPG

Az üveges szekrényemben csak két részletben tudtam megoldani a fotózást a felső polcon. Itt is leginkább vegyes kötetek vannak, plusz az összes Shakespeare, Dickens, Twain és Dumas, ami nekem megvan. Az alatta lévő polcon szintén nagyon vegyes a felhozatal + a meglévő Szilvási-köteteimet gyűjtöttem ide. Alapból egyébként ezek a polcok is tele vannak parfümökkel, plüssökkel meg egyéb mütyürökkel, most a kép kedvéért ezeket leszedtem. :) 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Az üveges rész alatti polcon 2 sorban tudtam megoldani a könyvek elhelyezését (a hátsó sorban lévők között is biztosan lesznek olyan kötetek, amiktől később majd meg fogok válni). Plusz a fotóalbumaim is itt foglalnak helyett (megrögzött fotómániás vagyok, szeretem a számomra fontos digitális fotókat elvinni fényképészhez, kidolgoztatni, hogy fizikai, kézzel fogható formában is meg legyenek. :) )

4.JPG

5.JPG

Ez a polc a számítógépes íróasztalom fölött van. Pongrác, GABO, Maxim, Könyvmolyképző + a sor végén az egyetlen Fumax kiadós könyvem, a Menedék. :) Itt laknak továbbá A tűz és jég dala köteteim (plusz a filmsorozat első és második évada eredeti dvd-n - ha törik, ha szakad, be fogom szerezni a későbbi évadokat is ^^). 

dscf7408.JPG

(Nincs már sok hátra... :D)
Már csak a két sarokpolcom maradt. :) Az egyiken a HP sorozat kötetei, Szent Johanna Gimi és Az éhezők viadala, Partvonal és Egmont Dark könyvek, Stephen King "gyűjteményem", plusz néhány könyv, ami máshová már nem fért. :)
A másikon pedig zömében Lőrincz L. László könyvei foglalnak helyet, az alsó sorban pedig vannak még Ulpius-ház és néhány egyéb könyv.

dscf7387.JPG dscf7414.JPG

Ezeken kívül van még néhány könyv, amit tesómnál + anyumnál van kölcsönben, vagy épp most olvasom, és az éjjeli szekrényemen áll kupacban. :D Valamint olyan könyvek is vannak, amiket már itt a szobában nem tudtam elhelyezni, ezért a kinti könyvespolcon van, de most azt nem tudtam fotózni (ott festés van, úgyhogy szanaszét van minden...). Szóval ez lenne az én kis házi könyvtáram. :)

Ha Ti is megmutatnátok a könyveiteket, kommentben örömmel fogadom a blogbejegyzéseket/képfeltöltő oldalra mutató linkeket/bármilyen nyilvános formát, ahol megtekinthető. :)

Címkék: =szösszenet=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr5211658508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása