Nyaralás helyett...

Ha már idén nem jött össze a betervezett nyaralás, az erre szánt pénzből mindenképpen könyveket szeretnék venni - legalább képzeletben utazzak, ha már amúgy nem... :) Pedig fogadkoztam, hogy most beérem az eddigi nyári rendelésekkel, és nem, hírleveleket sem fogok nézegetni, a könyváruházak webshopjait pedig nagy ívben elkerülöm... Aztán, hogy így alakult, mégsem. :))
Úgyhogy összeszedegetem ebben a posztban, hogy mely áruházaknál van most kihagyhatatlan akció (legalábbis szerintem), és hogy én mely könyvekre fenem a fogam leginkább. :) Vagy: ha még rendelnék, akkor honnan és miket rendelnék.

Íme az én listám. :)

Tegnap bukkantam rá a Geopen Kiadó akciójára. :) Azt nem írják, hogy mettől meddig tart a leárazás náluk, úgyhogy jobb lesz sietni. :)

Az akcióból engem érdekel:

geopen_nyar.jpg

A "Négyen egy gatyában" filmadaptációját nagyon szerettem, és könyvben is szívesen olvasnám + a folytatásokat is. :) (Azt mondjuk el kell ismernem, hogy ezek a borítók szörnyűek... -.- Mintha valami ezeréves "Denise" tini-romantikus novella borítói lennének...). A rémálmok lánya és a Tűz egy-egy sorozat folytatása, amiket viszont még nem olvastam, úgyhogy nem tudom, mennyire érdekelne a folytatás egyáltalán, de ennyi pénzért simán megérné beszerezni őket is. :) Az Isten teremtményeit már olvastam, és imádtam! Sokat gondolok egyébként a könyvre, meg hogy szívesen elolvasnám megint, és egy ezresért igazán nem is drága. :) Az Öten a mennyországban most keltette fel a figyelmemet, ahogy a fülszövegét a Geopen honlapján elolvastam. A tizenharmadik boszorkányra pedig már régóta fenem a fogam (egyszer volt is kint nálam könyvtárból, de nem jutott már rá időm, úgyhogy olvasatlanul vittem vissza). Szóval mindegyik könyv mellett van nyomós érvem, aztán majd meglátjuk, melyik jön haza hozzám. :)
Az akció itt érhető el: Geopen.hu
Szállítás: A budapesti BOOKR könyvesboltban az átvétel ingyenes. Pick Pack Pontra rendelve a szállítás díja 550 Ft, házhoz szállítva 990 Ft. 10 000 Ft feletti rendelés átvétele ingyenes. Kizárólag belföldre szállítanak.

Idén már egyszer rendeltem az Alexandra Könyváruház akciójából, de lehetséges, hogy lesz még egy kör. :)
Az akció időtartama: július 15. - augusztus 31.

alexandra_nyari_akcio_2016.jpg

Az "Én, én, én" most keltette fel az érdeklődésemet, szerintem ezt biztosan meg fogom rendelni. A Te érdekes thrillernek ígérkezik, amellett, hogy modern témát boncolgat, és olyat, ami gyakorlatilag bárkivel előfordulhat. A Lány a hegyen már régóta várólistás nálam, szóval lehetséges, hogy most végre kezeim közé kaparintom (bár olvasva az értékeléseket róla, valószínűleg nem olyan lesz, mint amilyenre eddig számítottam, de még így is érdekel). Az én utam a hegy/hegymászás-mániám miatt kellene, szeretek mindent, ami ezzel a témával foglalkozik. Agatha Christie-től gyakorlatilag bármi jöhet, ami még nincs itt a polcomon, de a Gyilkosság meghirdetve után valószínűleg ez lesz a következő, amit a Szandi webshopjából beszerzek. :) A lepkegyűjtőben annyira nem vagyok biztos, viszont már régi adósságom ez is, ideje lenne elolvasnom. A Scarlet a "Cinder" folytatása, amit egyébként szerettem, de ebben sem vagyok annyira biztos, hogy szükséges egy példány ebből ide a polcomra, mert a Cinder sem nyűgözött azért annyira le (egyébként ez is beszerezhető most az Alexandrától). A Majd újra lesz nyár szintén töprengős kategória - érdekel is, meg nem is, szóval erre még alszok egyet. :)
Az akció itt érhető el: Alexandra.hu
Szállítás: A személyes átvétel az Alexandra üzleteiben ingyenes. A házhoz szállítás 499 Ft, 5000 Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes. Külföldi szállításra is van lehetőség (a Magyar Posta díjszabásai alapján, előre utalva a könyv, a szállítás és a banki költségek díját), ezt külön jelezni szükséges a könyváruház felé. Pick Pack Pontra való rendelés sajnos nem lehetséges (így egyelőre én sem tudom, hogy fogom megoldani a rendelést, ha rendelek innen...). :(

Idén nyári gyenge pontom a Líra akciója, ahonnan már kétszer is rendeltem (összesen 10 könyvet), de nem tartok kizártnak még egy harmadik kört is. :)
Az akció időtartama: július 1. - szeptember 15-16. 

lira_nyar.jpgA medál rendje, A halhatatlanság elixírje, Abban a házban - ezek azok, amikre most figyeltem fel, eddig egyébként a létezéséről sem tudtam egyik könyvnek sem a három közül. Szívesen olvasnám őket. :)
Az Ahol a folyó véget ér még kérdéses, mert nagyon régóta várólistás már nálam, ugyanakkor tartok is tőle... Első blikkre (a fülszövege alapján) nagyon szomorú könyv, amit bár egyszer valószínűleg érdemes elolvasni, többször nem biztos, hogy képes lennék rá, témájából adódóan... :( A Kezünkben a jövőnk szintén kérdéses, nem tudom, mennyire "tini/kamasz" olvasmány ez, és hogy engem mennyire kötne már le. Egyelőre még gondolkodom rajta. A Galambok őrizői és az Egy eltitkolt élet is korábban lett már kinézve, hogy jó lenne olvasni ezeket is, és most ahhoz képest még egész jó áron van mindkettő, úgyhogy akár ezek is lehetnek a befutók nálam. :)
Az akció itt érhető el: Líra.hu
Szállítás: A Líra boltjaiban a személyes átvétel ingyenes. Futárral 799 Ft, 5000 Ft felett 599 Ft, 10 000 Ft felett pedig ingyenes. Pick Pack Ponton (ugyanilyen összeghatárok mellett) 590 Ft, 390 Ft, és szintén ingyenes a 10 000 Ft feletti rendelés átvétele (WEBOX csomagautomatákban ugyanígy).
Érdemes Molyon, vagy a neten keresgélni, mert időszakosan elérhetőek -25% kedvezményt és ingyen szállítást biztosító, szabadon felhasználható kuponok is. :) (Az akciós termékek vásárlása esetén csak az ingyen szállítás érvényesül.)

Plusz nemrég kaptam egy kupont a Könyvmolyképzőtől, ami szeptember 8-ig váltható be, és 560 Ft kedvezményt biztosít (és akkor már 2 könyvet rendelnék, hogy ingyen szállítsák ki - ugyanis bármelyik 2 könyv rendelése esetén náluk a szállítás díjtalan). Ezt még nem biztos, hogy fel fogom használni, talán ha sikerül még később is kérnem ilyen kupont, akkor inkább október-november környékén lenne igazán esedékes (mert most amúgy is extra karcsúra fogják fogyasztani a nyári akciók a pénztárcámat...)

Alapjában nagyon szeretem a KMK-s könyveket, szinte mindet elfogadnám közülük. :)) De ami leginkább szóba jöhet:

konyvmolykepzo_nyar.jpg

A kiadó webshopja: Könyvmolyképző.hu
Szállítás: 799 Ft, legalább 2 könyv rendelése esetén pedig ingyenes (Pick Pack Pontra és házhoz szállíttatva is). A kiadó csak belföldre vállal kiszállítást.

Címkék: =szösszenet=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr8610409354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása