Nyereménykönyveim, amikről még nem is írtam...

Teljesen meglepett, hogy ezekről még nem posztoltam... o.O

Az úgy volt, hogy augusztusban sikerült nyernem egy könyvet a Blogturné Klubbal és egyet a Líra Könyv facebook-oldalán. :) Kb. ezerszeresen örültem most ezeknek, mivel az augusztusom iszonyú ramaty volt: akkoriban műtötték anyumat (csípőprotézis...), ráadásul párommal is zűrök voltak köztünk, szóval enyhén szólva minden összejött. És akkor kaptam a hírt, hogy nyertem, mégpedig nem is egyszer! :))

A Blogturné Klubtól ez a könyv érkezett, szeptemberben. :) Imádom a Könyvmolyképző könyveit (jó, nyilván 1-2 olyan már becsúszott tőlük is, ami számomra baklövés volt, nem nekem íródtak... de zömében nagyon szeretem a könyveiket, mind tartalmilag, mind formailag *-*), biztosan ez is jó kis laza nyári kikapcsolódás lesz majd. :) Értelemszerűen még nem olvastam el, jövő nyárra tartogatom - szerintem ez tipikusan olyan könyv, amit akkor kell olvasni. ^^

nyeremenykonyv_szeptember.jpg

A másik nyeremény pedig a "Londinium hercege", amit a Líra Könyv facebook oldalán nyertem meg, október elején érkezett meg hozzám. :) A becsapós írói név ellenére ez egy magyar szerző könyve. :) Emellett pedig egy trilógia első része. Elég morbid könyvnek tűnik így első blikkre (van itt kannibalizmustól kezdve minden), de én ilyen beteg elme vagyok, ezek is érdekelnek. :D Úgyhogy örömmel szorítottam helyet neki a polcomon, a többi Athenaeum Kiadós könyv között. ^^

dscf6355.JPG

                        

Címkék: =nyeremény=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr38188014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása