Jeff Kinney: Egy ropi naplója

jeff_kinney_egy_ropi_naploja.jpg

"Viszont egy dolgot megtanultam Rodricktól: csökkentsd a veled szembeni elvárásokat a minimumra, így aztán azzal is meglepsz másokat, ha gyakorlatilag nem csinálsz semmit."

" „Egy napon híres leszek, de egyelőre itt dekkolok a felső tagozatban egy csapat idióta társaságában.”
Gyereknek lenni tényleg gáz. Senki nem tudhatja ezt jobban Greg Heffleynél, hiszen a felső tagozatban rohad, ahol méreten aluli nebáncsvirágok teremnek az olyan izompacsirták között, akik már rég borotválkoznak."

Aranyos és vicces is, de hasra éppen nem estem tőle… Valljuk be, léteznek ennél humorosabb könyvek is. :)
Kedvenc szereplő: Rowley :D Valahogy mindig a Spongya Bobos Patrik jutott róla eszembe… :'D
Akit nem kedveltem: a főszereplő kissrácot, Greget például :/ szerintem gyerek létére eléggé rosszindulatú…
Kedvenc rész: a kudarcba fulladt édesség-zsákmányolás mindenszentekkor :D És persze a képregényrovatért folytatott harcot is imádtam, olyan megoldások születtek, hogy csak fogtam a fejem, hogy ilyen nincs… :'D
Ami nem tetszett: rövid és túlzottan felszínes az egész könyv. Oké, anno én sem írtam ennél különb naplót (valamennyivel fiatalabb voltam a főszereplőnél, mikor naplóírásra adtam a fejem), de ez mégiscsak egy könyv, lehetett volna másképpen is. Arról nem is beszélve, hogy sokszor olyan szavakat ad az író a gyerek szájába, amilyet hiszem, hogy egy ennyi idős gyerek magától nem mondana. Ifjúsági könyvként kezelve viszont jó, mert tele van képekkel, ábrákkal és gyorsan lehet haladni a szöveges résszel is, kiskamaszoknál lehetséges, hogy befutó ez a könyv. :)
Befejezés: Korrekt, minden (Sajt) a helyére került. :) Jelenleg nem érzek késztetést rá, hogy mindenképpen elolvassam a folytatást, de ha belefutnék valahol, azért nem kerülném ki, mert végső soron szórakoztatott. :)

Sorozatrész: Egy ropi naplója #01

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 224

Olvastam: 2014.05.13

Osztályzat: 5/4

Címkék: sorozat humor gyerekszáj gyerekek ifjúsági kamaszkor 4* diákélet naplóregény illusztrált ¤Könyvmolyképző¤ #amerikai szerző# -2014- |Jeff Kinney|

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr37551038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása