Könyvtárban jártam - november [2014] 2.

Novemberi könyvtári zsákmányaim második része. Ekkor már kifejezetten magyar irodalmi kötetek között válogattam, és végül ez a három jött velem haza:

dscf4476.jpg

A Mi, szemüvegesek már régóta várólistás nálam, de valahogy eddig nem éreztem különösebb késztetést rá, hogy elolvassam. Egészen mostanáig. A Mostohatestvérek c. könyvvel is szemeztem már korábban a neten, bár most leginkább az író volt a lényeg, hogy Thury Zsuzsától is olvassak végre valamit. Az Aranyesőre pedig azért esett a választásom, mert eddig Janikovszky Évától még egyetlen regényt sem olvastam, csak rövidebb novelláit, "szösszeneteit", visszaemlékezéseit, így merőben újnak éreztem ezt a könyvet, és nagyon érdekelt. 
Ezek közül már kettőt elolvastam, hamarosan érkezik az értékelésem róluk. :)

Címkék: =könyvtárban jártam=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr936955887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása