Könyvtárban jártam - november [2014] 1.

DSCF4474.jpgBizony ebben a hónapban is jártam könyvtárban (nem is egyszer!).
Ezeket még hónap elején kölcsönöztem ki. Az Ida regénye igazából csak egy megérzés miatt jött velem haza, bár már régóta szemeztem vele Molyon is (egyedül a címe tartott vissza, ugyanis van egy leányzó, akit Idának hívnak, és konkrétan ki nem állhatom... -.- Emiatt nem voltam biztos benne, hogy a főszereplőt fogom-e kedvelni, mert ő az egyedüli Ida ismerősöm, úgyhogy mindig rá asszociálok erről a névről...).
A Pipacsok a tengerent pedig nagyon sokáig keresgéltem a könyvtárban, mert ezt már pár éve kinéztem magamnak, csak még nem sikerült azóta sem elolvasnom. Aztán épp mikor felhagytam volna a kereséssel, ezt a könyvet emeltem le a polcról (azok között a könyvek között volt, amelyeknek hiányzik a gerince, javításra szorulnak, szóval nem tudhattam, hogy éppen mit veszek le a polcról - és csodák csodájára ez volt az! :) ). Azóta már el is olvastam, hamarosan hozom az értékelésemet is.

Címkék: =könyvtárban jártam=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr126946043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása