Hamarosan... - Könyvmolyképző Kiadó 1.

Szétnéztem kicsit a Könyvmolyképző Kiadó háza táján, hogy az elkövetkezendő hónapokban milyen újdonságok várhatóak náluk, amiket majd én is szívesen elolvasnék. :)
Igazából csak 2 ilyen könyvet találtam, mert vagy sorozatrészek vannak most készülőben (olyan sorozatoké, amiket én még nem olvastam, szóval engem nem érint), vagy olyanok, amik elég gagyinak tűnnek így első blikkre, vagy egyszerűen csak nem én vagyok a célközönség, úgyhogy nem valószínű, hogy elolvasnám...
(A borítók nagyobb méretben való megtekintéséhez jobb klikk a képre, és "megnyitás új lapon".)

éva és ádám.jpgÉva és Ádám
Michael Grant, Katherine Applegate

Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Fordító: Felföldi Edit
ISBN: 9789633738689
Várható megjelenés: 2014.09.05
Termékkód: 6680
Könyvadatlap a kiadó honlapján
Goodreads értékelés: 5 / 3.60

"Kezdetben vala az alma. Azután a baleset, a szörnyű, bénító sérülés és a kórház. Evening Spiker alig nyeri vissza az eszméletét, amikor egy furcsa fiú már ki is viszi a kórházból, és sietve az édesanyja kutatóintézetébe, a Spiker Biotechnológiai Gyógyszergyárba szállítja. Itt Eve-nek más dolga sincs, minthogy gyógyuljon, és elviselje a kísérteties elszigeteltségét, amelyet csak uralkodó természetű anyja, egy furcsa orvoscsapat és az ideszállításában közreműködő titokzatos fiú szakít meg időről időre.
Amikor Eve már azt hiszi, biztosan meghal – bár nem éppen a sérüléseitől, hanem az unalomtól – anyja különleges feladatot bíz rá: meg kell terveznie a tökéletes fiút.
Eve egy az emberi genetika oktatására kifejlesztett lenyűgözően aprólékos szimuláció segítségével nekiáll, hogy tetőtől talpig megtervezzen egy fiút: a szemét, a haját, az izmait, sőt még az agyát és a lehetséges személyiségjegyeit is. Éva megtervezi Ádámot aki maga lesz a tökély, a tökéletes emberpéldány, a tökéletes pár... vagy mégse?"

méregtan.jpgPoison Study - Méregtan
Maria V. Snyder

Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Fordító: Robin Edina
ISBN: 9789633737750
Várható megjelenés: 2014.09.15
Termékkód: 6602
Könyvadatlap a kiadó honlapján
Goodreads értékelés: 5 / 4.18

"Koporsószerű sötétségbe zárva nincs körülöttem az égvilágon semmi, ami elterelhetné figyelmemet az emlékeimről. Megöltem Reyadot. Megérdemelte a halált – ám a törvény szerint a tettemért én is halált érdemlek. Ixiában a gyilkosságért kivégzés jár. S most már csak a hóhér kötelére várok.
Ám ugyanaz a törvény, amely ítélettel sújt, akár meg is mentheti az életemet. Ixia ételkóstolója, akit arra választottak ki, hogy a Parancsnok egészségét a mérgezett ételektől megóvja, immár holtan hever. A törvény pedig kimondja, hogy a soron következő halálbüntetésre ítélt fogolynak – vagyis nekem – fel kell ajánlani a tisztséget.
Merénylet, mágia, megpróbáltatások…"

 

Címkék: =hamarosan=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr206588831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása