Nyerőszériaaa! ^^

...mármint az volt nekem az elmúlt cirka 2 hónapban. :) Mutatom is, hogy milyen csodákkal gazdagodott a magánkönyvtáram:

DSCF3996.jpg

Május végén kisorsoltak az egyik Blogturné Klubos játékban, ahol a Párválasztó 3. kötetét nyertem meg (a sorozat egyébként most van nálam folyamatban, hamarosan befejezem az első részt). Gyönyörű a borító, és a betűméret alapján szeretni fogom olvasni. :) Aztán meg elég esélyes, hogy beszerzem itthonra a polcomra az előző két kötetet is, mert eddig még nagyon tetszik a történet! :)
Aztán a Gold Book facebook oldalán sikerült megnyernem az El Cid 2. kötetét (ami egyébként egy nagyon igényes, keményborítós, védőborítóval ellátott könyv). Sajnos, az első részt azóta sem tudtam beszerezni, viszont nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy a második könyv elején van néhány oldalnyi összefoglaló az elsőről. :) Így remélhetőleg fel fogom tudni venni a történet fonalát.
Június végi jövevényem az új Susan Elizabeth Phillips-regény, A nagy menekülés című, amit blogos játékban nyertem a Victoria Kiadótól. Ez is nagyon szépséges könyv, szintén keményborítós, és védőborítója is van, egyébként meg igazi nőcis könyvnek tűnik, a borító és a fülszöveg alapján is. :) Ilyet ritkán olvasok (az írónőtől meg ezidáig semmit), szóval ideje lesz...
Szintén június végén érkezett meg hozzám a Tesó lettem!, a Líra Könyv facebook oldalán sorsoltak ki. Hihetetlenül cuki könyv! :D Bár jelenleg nincs közeli családtagomnak kicsi gyereke(i), aki(k)nek oda tudnám ajándékozni, így el is döntöttem hamar, hogy mindenképpen megőrzöm, és ha majd gyerkőceim lesznek, ők majd biztosan fogják értékelni. :)) (Emléknek is tökéletes ez a könyv.) De előtte persze még én is kiolvasom! ^^
Július elején pedig A Hellinger Madonna c. könyvet nyertem meg, a Jaffa Kiadó facebook oldalán (ha jól tudom, eddig még egyetlen Jaffás könyvem sincs, szóval most már van). Nem bírtam ki, és beleolvastam: a stílusa gördülékeny, szerintem hamar be fogom falni. :) Jónak tűnik. Csak előtte nem ártana néhány jelenlegi olvasmányommal leszámolni... :D Néha úgy érzem, maguktól újratermelődnek, és csak egy helyben toporgok velük, és nem haladok... Tényleg legalább 2 élet kellene, hogy végigolvassak minden olyan könyvet, ami érdekel... *sóhajt* :(

Címkék: =nyeremény= =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr416579853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása