Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 3. - Egyedül

szent johanna gimi 3 egyedül.jpg

– Adomány? – vonta fel a szemöldökét Kinga. 
– Az NBL kártyákat annak szántam – közölte Cortez. 
– Kevés – tárta szét a karját Kinga. 
– Mi kell még? 
– Személyesebb. Amiért ölni tudnának a suliban. 
– Mondjuk, egy póló? – kérdezte Cortez elég fura arckifejezéssel. Kinga szeme felragyogott. 
– Óriási! Sőt, add, ami rajtad van! 
– Mivan? – röhögte el magát Cortez hitetlenül. 
– Ez az! – csettintett Kinga. – A suliban a lányok egymásra licitálnának egy pólódért, ami volt rajtad! Add ide! 
– Te beteg vagy! – rázta a fejét Cortez. Kinga elindult felé, ezért Cortez hátrálni kezdett. 
– Mi az? Rágózol? Köpd ki, ebbe a zsepibe! – matatott Kinga a zsebében, és előhúzott egy csomag pézsét.

"Reni alig várja, hogy a nyári szünet után viszontláthassa osztálytársait, és persze főleg Cortezt… Tizedik első félévében azonban egyre több problémával kell megküzdenie: Arnold külön utakon jár, Virág szerelmes lesz (és ezúttal nem egy tinibálványba), Kinga újabb és újabb mániákkal áll elő, na és Cortez…
Mindeközben továbbra is pörög az élet a Szent Johannában: új kihívások, új események és új balhék követik egymást…"

Fantasztikus volt! Nem értem, miért tartják sokan ezt a részt a leggyengébbnek, nálam eddig a 2. volt a holtpont… :/ Ebben meg sajnos túl sok olyan dolog volt, amin én is keresztül mentem anno… 
És még pár gondolat: 
– teljesítmény, ha egy könyv ennyire el tudja feledtetni velem, hogy „csak” olvasok: mikor Reni és Virág az elején Dorián facebook-oldaláról beszéltek, ellenállhatatlan vágyat éreztem arra, hogy én is rákeressek… :D Egy kitalált karakterre! :DD No comment… 
– Vikiről tényleg mindig Taylor Momsen jutott eszembe: a fejemben leforgatott filmben ő játszotta Viki karakterét (még akkor is, ha nem tud magyarul) 
– Virágból a szilveszteri dolog után nekem is kellőképpen elegem lett. 
– Arnoldot viszont bocs, de most sem szeretem kevésbé, pedig hányan mondták, hogy majd a 3. rész után utálni fogom. Nem. :) Szerintem Reni sokkal nagyobb dög volt Arnolddal, inkább őt kéne utálni… 
– Cortezt továbbra sem bírom. Szerintem ha valaki tényleg szeret valakit, akkor nem úgy oldja meg, hogy „ha nem jön össze, járok mással”… Bunkó. 
– Kingának asszem sosem fogom tudni megbocsátani, hogy a Metallica zenéjét „degenerált zenének” nyilvánította… 
– és végül: lehetünk akármennyire ramatyul, Mádaynak lenni sokkal rosszabb…

Sorozatrész: A Szent Johanna gimi #03

Kiadó: Ciceró

Oldalszám: 458

Olvastam: 2014.01.12.

Osztályzat: 5/5

Címkék: humor iskola ifjúsági 5* naplóregény |Leiner Laura| ¤Ciceró¤ #magyar szerző# -2014-

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr176573723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása