Pittacus Lore: A negyedik

pittacus lore a negyedik.jpg

– Hiányzol – mondom. 
– Hiányzom? De hát itt vagyok melletted. 
– Ez a legrosszabb. Amikor úgy hiányzik valaki, hogy közben ott van melletted.

"Pittacus Lore a Lorieni Bölcsek bölcse. Tizenkét éve él a Földön, készül a bolygó sorsát meghatározó, mindent eldöntő háborúra. Tartózkodási helye ismeretlen. A Lorienről érkeztünk a Földre. Tizenkét évvel ezelőtt. Úgy nézünk ki, mint ti. Ugyanazt a nyelvet beszéljük. Köztetek élünk. De másmilyenek vagyunk. Olyan hatalommal rendelkezünk, amiről nem is álmodhattok. Elképzelni sem tudjátok, milyen erősek és gyorsak vagyunk. Hozzánk hasonló szuperhősökkel eddig csak filmekben vagy képregényekben találkozhattatok, de mi valóban létezünk."

Röviden-tömören: ez bizony jó volt! :) 
Meglepően gyorsan hozzá tudtam ezekhez a földönkívüli-dolgokhoz szokni, és izgalomban sem volt hiány. Mondjuk engem az mindvégig zavart, hogy valamiért én a szereplőkről nem igazán tudtam elhinni, hogy ők még csak tinik (a borítón szereplő John sem 15 évesnek néz ott ki, már nem azért…). Szóval volt itt képzavar bőven. 
Az viszont biztos, hogy kíváncsi vagyok a trilógia további 2 kötetére is, és a filmet is meg fogom nézni. 
Kedvenc szereplő: Henri 
Akit nem kedveltem: Sarah -.- 
Alapsztori: ötletes, a cselekmény kibontása is egész jó, bár nagyon untam már ezt a romantikázós John-Sarah szálat a történetben… 
Kedvenc rész: mikor Henri és John felfedezi Sam újságjában a mogadoriakról szóló cikket, és nyomozgatni kezdenek. Emellett pedig a vége felé, mikor John és Sarah az iskolában ragadnak, na onnantól már tényleg letehetetlen a könyv. 
Ami nem tetszett: mégis mi a jó fenéért megy el John Mark bulijába?! Markkal rühellik egymást, ráadásul Sarah expasija… Full logikátlan (de az legalább pirospont, hogy erre a bulin már John is rájön)… -.- 
Befejezés: teljesen elégedett vagyok vele; egy ilyen történet nem végződhet teljes happy enddel. A függővég is totál jogos, így kell befejezni egy sorozat első részét, rengeteg kérdést hagyva az olvasóban. 
Borító: zavar, hogy John sokkal idősebb (vagy legalábbis annak tűnik) a borítón… :/ 5/3

Sorozatrész: Lorieni Krónikák #01

Kiadó: Cartaphilus

Oldalszám: 346

Olvastam: 2014.05.08.

Osztályzat: 5/4,5

Címkék: sorozat sci-fi ifjúsági romantikus földönkívüli filmadaptáció 4.5* #amerikai szerző# -2014- |Pittacus Lore| ¤Cartaphilus-

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr696135116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása