Moliére: Tartuffe

moliére tartuffe.jpg

"Az ember csak beszél, de nem mindig cselekszik, 
Gyakran hosszú az út a szándéktól a tettig."

"A Tartuffe-ben, a képmutatók zsarnoki uralmának e pompás torzképében minden idők egyik legnagyszerűbb komikus remekművét tiszteli az egész művelt világ. A korabeli francia udvarban annyian gúnyolva érezték magukat, hogy betiltatták az uralkodóval a bemutatót."

Annyira nem volt szörnyű,mint ahogyan nekiindultam :D Azt hittem, rosszabb lesz. Számomra kellemes csalódás volt a mű :) Jókat mosolyogtam egy-egy részen, egyszóval nekem megérte elolvasni. ^^

Kiadó: Ikon

Oldalszám: 96

Olvastam: 2009 előtt

Osztályzat: 5/3,5

Címkék: vígjáték dráma 3.5* |Moliére| ¤Ikon¤ -2009 előtt- #francia szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr265667259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása