Tammara Webber: Easy - Egyszeregy

tammara webber easy egyszeregy.jpg

"[…] Lucas elmesélte, hogyan költözött be hozzá Francis [a macska]. 
– Egy este megjelent a küszöbön, és bekéredzkedett. Egy órácskát szundított a kanapén, azután ki akart menni. Ez esténkénti szertartássá vált, egyre hosszabb ideig maradt bent, míg egyszer csak rá nem jöttem, hogy már nálam lakik. Lényegében a világ legpofátlanabb lakásfoglalója."

"Egy ismeretlen megmentő.
Egy nyugtalanító titok.
A szerelem nem mindig sima ügy…
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált…
Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól.
Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen, nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére."

Végre vége…. Én komolyan nem értem, mi annyira nagyon jó ezen a könyvön… 
Kezdem a fülszöveggel: hogy lehet ennyire tucat, semmiről sem szóló fülszöveget írni? Komolyan nem értem... Aztán: maga az alaptörténet nem lenne olyan rossz, de én úgy érzem, hogy ehhez a komoly témához (nemi erőszak) egy olyan bugyuta, semmitmondó köretet rittyentettek, hogy helyenként komolyan büntetett ez a könyv, és igazából ebből kifolyólag már az alapsztorit sem tudtam komolyan venni (ahhoz tudnám hasonlítani ezt, mint mikor vlki vlmi tragédiáról vihogva beszél… szörnyen meggyőző…). 
Igen, nagyon trendi, nagyon mai, de én a mai fiatalság zömével alapból nem tudok azonosulni, szóval nálam nagyon nem nyert ez az iromány. Amúgy is voltak benne olyan részek, amit egyszerűen nem értek (pl. mikor Lucasék lebuktak: miért pont a srác lakásán kellett találkozgatni, mikor ilyen közel volt a „veszélyforrás”, hogy megláthatja őket az, akinek nagyon nem kéne?? És Mindi is: kettesben felmentek egy sráccal szobára… és még ő volt meglepődve… no comment -.-) 
Legjobb rész: Nincs ilyen. Egyet se tudnék mondani (bár a Mindis rész után vlmelyest felpörgött végre a cselekmény, addig meg alig történt vlmi…). 
Ami nem tetszett: Amit fent már leírtam; azon kívül meg az ehhez hasonló „csak teljen az oldal”-típusú megnyilatkozások: http://moly.hu/karcok/264222 
Kedvenc szereplő: Részben Erin (a legjobb barátnő), bár vele se tudtam azonosulni, de alapból jó fej, és Benji is (a homo „padtárs” közgáz előadáson). Rajtuk kívül meg egyértelműen Lucas. :) 
Legellenszenvesebb szereplő: Kennedy, toronymagasan (na, ő megérdemelt volna néhány „fűnyíró-beindítást”, jóó fájdalmasan…) 
Mindenesetre ez a könyv messze az egyik legrosszabb, amit az utóbbi időben olvastam…

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 334

Olvastam: 2013.09.25.

Osztályzat: 5/2,5

Címkék: szerelem romantikus nemi erőszak chick lit ¤Könyvmolyképző¤ |Tammara Webber| 2.5* new adult -2013- #amerikai szerző# [Vörös Pöttyös Könyvek]

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr805661794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása