J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly

harry potter és az azkabani fogoly.jpg

"– Hát nem tudod, hogy akiket igazán szeretünk, azok haláluk után sem hagynak magunkra minket? Nem tapasztaltad még, hogy ők az elsők, akik segítségünkre sietnek életünk nehéz pillanataiban?"

"Azkabanból, a gonosz varázslókat őrző rettegett és szuperbiztos börtönből megszökik egy fogoly. A Mágiaügyi Minisztériumban tudják, hogy a veszélyes szökevény Roxfortba tart, a Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. A varázslónövendék Harry Potter és barátai számára a harmadik tanév sem csak a vizsgák izgalmait tartogatja…"

Sztem az első két könyv alul marad a harmadik résszel szemben. Egyik kedvenc :)Roppant izgalmas, tényleg nehéz letenni. Most foghatnám arra, hogy én is elég gyerek voltam még, amikor olvastam, és azért tetszett ennyire, de most is ugyanolyan jó olvasni a HP-könyveket, mint régen :) 
—————————————————————— 
2013.01.06 (újraolvasás után): 
SPOILER!
Imádom! Egyszerűen nem tudok erre jobb szót találni… Fantáziadús, ugyanakkor én egyetlen logikai bukfencet sem vettem benne észre (pedig az időutazással kapcsolatban nem nehéz egy-egy ilyenbe beleszaladni). 
Most, az újraolvasás során jöttem rá úgy igazán, hogy mennyi mindenben eltér ez a könyv a filmverziójától. Ugyanazok a dolgok történnek, és mégis teljesen máshogy van leírva egy-egy esemény, még ha a végkifejlet ugyanaz is (pl. nekem nem rémlik, hogy a filmben szerepelne, hogy miután szétszabdalják a Kövér Dáma portréját, utána a harcias kedvű Sir Cadogan kerülne a helyére… vagy Malfoyék akciója a Griffendél-Hollóhát kviddicsmeccsen… A filmből szerintem az sem derült ki, hogy Sirius hogyan szökött meg… Vagy, hogy Hagrid repülő motorja eredetileg kié volt, és hogyan került hozzá, a Fúriafűzt miért ültették, vagy hogy a Szellemszállást miért is tartják szellemszállásnak… 
Száz szónak is egy a vége: örök kedvencem lesz a sorozat is, és ez a könyv is. :)

Sorozatrész: Harry Potter #03

Kiadó: Animus

Oldalszám: 400

Olvastam: (2009 előtt)

Újraolvasás: 2013.01.06.

Osztályzat: 5/5

Címkék: iskola fantasy ifjúsági időutazás mágia varázsló vérfarkas boszorkány 5* kalandregény filmadaptáció ¤Animus¤ |J. K. Rowling| -2013- -2009 előtt- #angol szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr95521968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása