J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája

harry potter és a titkok kamrája.jpg

"(…) ne bízz meg semmiben, ami gondolkodik, de nem látni, hogy hol tartja az eszét!"

"Harry Potter varázslónak született. Második tanéve a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában éppen olyan eseménydúsnak bizonyult, mint amilyen az első volt. Lekési a különvonatot, így barátai repülő autóján érkezik tanulmányai színhelyére. S a java csak ezután következik…"

A Harry Potter-könyvek szeretették meg velem az olvasást.Ezután már bármit nagyobb kedvvel olvastam. Gőzöm sincs, hogy mi az,ami annyira megfogott bennük, de örülök,hogy így történt.:) 
——————————————————————————————————————————– 
Újraolvasás után (2012.08.24.): 
Imádtam. Biztosan nem utoljára olvastam újra, egyszerűen képtelen vagyok betelni velük. :) 
Lassan hagyománnyá vált anno, hogy minden karácsony és születésnapom alkalmával megkaptam egy-egy részét a HP-könyveknek (ezt a Titkok kamráját születésnapomra kaptam, nagyimtól, a többit viszont már a szüleim szerezték be, mert folyton ezt kértem tőlük =) ). 
Könyv kontra film: 
– a filmből kihagyták a kakas és a Baziliskus közötti kapcsolatot 
– a filmben jobban tetszett a végén Dobby, Harry és Lucius jelenete (SPOILER! -> ott Harry a naplóba rejtette a zokniját, míg a könyvben úgy volt megírva, hogy a zokniba dugta bele a naplót…. Előbbi verzió jobban tetszett, hisz így észrevétlenebbül tudta Harry a tervét megvalósítani).

Sorozatrész: Harry Potter #02

Kiadó: Animus

Oldalszám: 316

OIvastam: (2009 előtt)

Újraolvasás: 2012.08.24.

Osztályzat: 5/5

Címkék: iskola fantasy ifjúsági mágia varázsló boszorkány 5* kalandregény filmadaptáció ¤Animus¤ |J. K. Rowling| -2009 előtt- -2012- #angol szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr145515347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása