J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve

harry potter és a bölcsek köve.jpg

"Hermione felállt, és lesújtó pillantást vetett a fiúkra. 
– Remélem, elégedettek vagytok magatokkal. Meghalhattunk volna, vagy, ami még rosszabb, kicsaphattak volna minket."

A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában töltött első tanév kemény erőpróba a diákok számára. Harry Potternek nem csupán a vizsgákon kell megfelelnie, de egy életre-halálra szóló küzdelemnek is részese lesz. A tizenegy éves varázslójelölt története meghódította az egész világot.

Én ezelőtt egy jópár évvel betévedtem egy könyvesboltba szüleimmel,hogy válasszak egy friss olvasmányt magamnak. Anyumék ajánlották ezt a könyvet, de én akkor azt mondtam,hogy „köszönöm,nem…”, mert akkoriban még a csapból is HP folyt, és nekem ez a „nagy hűhó” visszataszító volt. Aztán láttam moziban filmen, tetszett, és utána egyik karácsonyra meg is kaptam ezt a könyvet. Azóta levakarhatatlan vagyok a HP-könyvekről :) 
——————————————————————————————————————————–
Újraolvasás után (2011.12.17): 
Nem szoktam újraolvasni, mert hogy már ismerem a történetet, úgy gondolom, nem lesz olyan érdekes második olvasatra. Hát ez nem teljesen így van: rekordidő alatt olvastam újra (@Izolda, igazad volt, ezt tényleg nem lehet lassan olvasni…), és kb. olyan lelkesedéssel, mintha először olvasnám. :D
Kifejezetten sajnálom, hogy a végén a bájitalos próba kimaradt a filmből… :/ Szeretem az ilyen logikai játékokat, és jól lehetett volna ezt kivitelezni a filmben.

Sorozatrész: Harry Potter #01

Kiadó: Animus

Oldalszám: 286

Olvastam: (2009 előtt)

Újraolvasás: 2011.12.17. ; 2013.09.22.

Osztályzat: 5/5

Címkék: sorozat iskola fantasy ifjúsági mágia varázsló boszorkány 5* kalandregény filmadaptáció ¤Animus¤ |J. K. Rowling| -2013- -2009 előtt- -2011- #angol szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr805515332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása