Böszörményi Gyula: 9... 8... 7...

9...8...7... böszörményi gyula.jpg

"Minden ember lelkében vannak sötét helyek, amiket zárva kell tartani. Normális esetben az ajtó csukva van, de olykor kinyílik, s akkor a sötétség veszi át az uralmat. Ez az őrület."

"2007. Budapest

Valami elkezdődött! 
Valami felébredt! 
Azt hiszed, csak játék? 
Azt hiszed, téged nem érint?

Akkor nézz a borítón lévő lány szemébe, és… tartsd nyitva a szemed!

Ha mered!

Vedd kezedbe ezt a könyvet, s ha olvasni kezded, a tüdődben mindig legyen tartalék levegő, hogy még időben kiálthass:

„Exi ab seo!" "

Lassan 1 évnyi nyűglődés után végre a végére értem… Könyvtárból került hozzám a könyv, aztán úgy a negyedéig juthattam, amikor vissza kellett vinni.. :/ Azóta pedig csak halasztgattam, és igazán kedvem sem volt hozzá… 
Nem tudom megmagyarázni, hogy mi az, ami nem tetszett benne, de valami nagyon nem volt számomra rendjén… :/ (Hangulatban leginkább az „Éjvilághoz” tudnám hasonlítani, ami nekem szintúgy nem jött be anno…). Pedig igazából ez tényleg ötletes volt: egy démon-uralta világban járunk, ahol minden emberbe előbb-utóbb „belebújik a kisördög” (démonoltással, vagy önként vállalva), gőzjárgányok és villanyosok cirkálnak mindenfelé a városban, a rendet a grammatonok felügyelik, a démonirtó gruftik létezését megannyi titok övezi – és ne feledkezzünk meg az impekről sem, akik leginkább a házimanókhoz hasonlatosak (bár Xilkát külsőre semmiképpen sem tudtam Dobbyhoz hasonlítani, a pöszeségét viszont nagyon bírtam :D). Eddig oké. Aztán itt van maga a történet, miszerint adott egy tinilány, aki elveszíti az édesanyját, ezért elkezd lázadni minden ellen (legfőképp a démonfattyak ellen). Ezzel sem lenne különösebben bajom, de nekem valahogy olyan vontatott a történet, alig történik valami igazán izgalmas, úgy a könyv háromnegyedéig, mikor végre sikerül megfejteni a titkot… A vége volt az egyedüli, ami tényleg tetszett, de még így sem vagyok biztos benne, hogy érdekel a folytatás… 
Egy időre mindenesetre szüneteltetnem kéne az ilyen fantasztikus vámpíros/démonos/angyalos/tündéres könyveket…

Sorozatrész: Rémálom #01

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 306

Olvastam: 2012.06.10.

Osztályzat: 5/3,5

Címkék: sorozat sci-fi fantasy ifjúsági 3.5* ¤Könyvmolyképző¤ |Böszörményi Gyula| -2012- #magyar szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr235515379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása