Stephenie Meyer: Breaking Dawn - Hajnalhasadás

breaking dawn hajnalhasadás.jpg

"– Aludj! Nagy nap lesz holnap. 
– Köszi! Ettől biztosan jól el tudok lazulni. 
– Találkozunk az oltár előtt. 
– A fehér ruhás leszek."

"Bellának döntenie kellett: a halhatatlanok sötét, de csábító világát választja-e, vagy a teljes emberi életet? Márpedig ez a döntés lesz az a hajszál, amelyen két törzs élete is múlik.
Most, hogy Bella meghozta a döntést, megdöbbentő, váratlan események sorát indítja el vele, amelyeknek felmérhetetlen, megsemmisítő következményei is lehetnek.
A Twilight saga legújabb döbbenetes, türelmetlenül várt kötetében, a Hajnalhasadásban végre fény derül ennek a lenyűgöző romantikus történetnek minden titkára és rejtélyére."

Na ez nem fog menni spoiler-mentesen… 
Rajongó továbbra sem leszek, de azt kell mondjam: közel sem volt olyan rossz, mint amire fel voltam készülve. Edward nyálassága helyenként idegesített (szép dolog, ha egy férfi szereti a párját, de azért ennyire ne már… ilyen a világon sincs… -.-). Bella viszont valahogy mintha nem is az a lány lenne, akivel a történet anno, évekkel ezelőtt kezdődött… Kevésbé volt irritáló és hisztis, mint szokott. 
Az az igazság, hogy kerestem én benne a logikai és egyéb bökkenőket, nem hagytam magam könnyen meggyőzni, de nem találtam olyat, amit ne tudnék a fantasy értelem-határain belül megmagyarázni (bár, még mindig nem értem, hogy eleve hogyan tudott Bella és Edward együtt lenni, hogyan hozták össze Renesmee-t, ha Edwardnak nincs vérkeringése………………. o.O de ebbe ne menjünk bele…:DD Ja, meg ez a vérfarkasos „leöltözöm-átváltozás-előtt-és-a-lábamra-kötöm-a-ruháimat” dolog szintén nem világos, és elég nevetséges, ha elképzel az ember egy bazi nagy farkast, a lábához kötött ruhadarabokkal rohangálni… Arról nem is beszélve, hogy a vámpír igenis égjen el/meg a napfényben, és ne csillogjon nekem itt össze-vissza… -.-). 
Amúgy meg egész olvasmányos volt, a tördelése is nagyon tetszett (megfelelő betű- és sorközök, lehet vele haladni, az ilyet szeretem). Mondjuk a végét én máshogyan írtam volna meg, és zavar, hogy Jacobékról sem derült ki semmi konkrét a jövőre nézve… :/

Sorozatrész: Twilight Saga #04

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 762

Olvastam: 2012.05.03.

Osztályzat: 5/4,5

Címkék: indián fantasy romantikus vámpír vérfarkas filmadaptáció urban fantasy 4.5* ¤Könyvmolyképző¤ |Stephenie Meyer| -2012- #amerikai szerző# [Vörös Pöttyös Könyvek]

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr685508720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása