Kerstin Gier: Smaragdzöld

smaragdzöld.jpg

"– Nem lehetne kicsit visszavenni a lelkesedésedből? Az ember azt is hihetné, hogy épp elektrosokk-kezelésről jössz – zsémbelt Xemerius. 
Helytelenítő pillantást akartam vetni rá, de végül mégis sugárzó mosoly lett belőle. Az én kis cuki, zsémbes vízköpődémonom! 
– Téged is szeretlek! – mondtam neki. 
– Ó, te jó ég! – nyögött fel. – Ha tévéműsor volnál, akkor most elkapcsolnálak."

"Mit tesz az, akinek összetörték a szívét? Úgy van. Telefonál a legjobb barátnőjével, csokoládét majszol és hetekig dagonyázik a boldogtalanságban. Csak az a bökkenő, hogy az akarata ellenére időutazóvá vált Gwendolynnak egészen más dolgokra kell tartalékolnia az energiáit: például a túlélésre. Mert azok a szálak, amelyeket a kétes hírű Saint Germain gróf még a múltban illesztett egymáshoz, immár a jelenben is veszélyes hálóvá szövődtek.
Ahhoz, hogy felfedjék a titkot, Gideonnak és Gwendolynnak nem elég eltáncolni egy menüettet a 17. század egyik legpompásabb bálján, hanem hanyatt-homlok kell belevetniük magukat a kalandokba bármelyik évről is legyen szó…
Érzelmi hullámvasút az évszázadokon keresztül: Gideon és Gwen kalandjai Kerstin Gier, kitűnő bestseller-szerző tollából.
Beleszeretsz!"

Na, ez már igen! :) Itt volt pörgés ezerrel (szemben a Zafírkékkel), sőt, talán még túl sok is volt az eseményekből, csak úgy kapkodtam a fejem, hogy ki kivel van. Pláne a legvégén… Nem várt fordulat; eleinte idegenkedtem is ettől a végkifejlettől (már ami az Epilógus utolsó soraiban leírtakat illeti), de belegondolva, teljesen logikus. :) Úgyhogy úgy összességében elégedett vagyok a trilógiával, azt kaptam, amit vártam (sok-sok csavarral, és Xemerius még mindig az egyik legszerethetőbb karaktere a sorozatnak, a maga szellemgalambjaival és kutya-macska mániájával :D). Engem meggyőzött. :) Kedvenc.

Sorozatrész: Időtlen szerelem #03

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 444

Olvastam: 2013.06.08.

Osztályzat: 5/5

Címkék: fantasy ifjúsági időutazás romantikus 5* kalandregény ¤Könyvmolyképző¤ |Kerstin Gier| -2013- #német szerző# [Vörös Pöttyös Könyvek]

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr995507056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása