Tonya Hurley: Szellemlány

szellemlány.jpg

"Csak egy voltam a világon, de arról álmodtam, bárcsak a világot jelenteném valakinek."

"Charlotte Usher gyakorlatilag láthatatlannak érzi magát az iskolában, és egy nap valóban azzá is válik. Nemcsak láthatatlanná, de halottá is. És mindez egy srác és egy gumimaci miatt.
Ebben a kissé gúnyos, néhol mégis szívszorongató történetben Tonya Hurley feltárja előttünk a láthatatlanságot, amit néha mindannyian érzünk, és hogy meddig vagyunk képesek elmenni, hogy végre észrevegyenek bennünket."

Ez meg mi a fene volt?! Komolyan, én ekkora katyvasz könyvvel ritkán találkozom… 
No de kezdem a kevés pozitívummal: 
– a borító és maga a könyv kötése gyönyörű, imádom nézegetni *-* 
– Scarlet karaktere nagyon kellett a könyvbe, mert nélküle tényleg nem bírtam volna végigolvasni… A második rész is itt várakozik a polcomon, szóval még egy nekifutás biztosan lesz (az meg még eldől addig, hogy a harmadik részt elolvasom-e, de megvenni már biztosan nem fogom). 
Aztán néhány negatívum: 
– Charlotte-ot a könyvben végig rühelltem, egyszerűen nem sikerült megszerettetnie magát. Nem csoda, hogy egy középszerű kis akárki volt, ilyen felfogással és világnézettel… -.- 
– a megszállásos történetet leszámítva (ami még tetszett is) gagyi volt a sztori és elcsépelt (a végén bálozás? és az egész könyv erről szól, hogy Charlotte mennyire készül erre? ez most komoly? -.- kicsit se közhely, ádehogy…) 
– én nem tudom, hogy a fordítás volt ennyire semmilyen, vagy maga az eredeti szöveg, de ilyet bárki tud írni, aki csak egy kicsit is képes fogalmazni (bár itt jócskán volt fogalmazási hiba is: sokszor annyira hülyén voltak leírva a dolgok, hogy többször is el kellett olvasnom, hogy "most mi van?"…) 
– a végén Prue kirohanása is felért egy paródiával, hogy utána meg "ja, akkor mégse, bocsi.."… -.-
Ergó: nem, nem tetszett. Én nem tudom, hány éveseknek íródott, gondolom, olyan 15-16 évesek lennének a célkorosztály (a véres jelenetek miatt nem gondolom, hogy fiatalabbakhoz szól…), de nekem még annyi idősen sem tetszett volna. Pedig annyira szerettem volna szeretni ezt a könyvet… :(

Kiadó: Pongrác

Oldalszám: 324

Olvastam: 2013.07.24.

Osztályzat: 5/3

Címkék: halál ifjúsági szellemek 3* |Tonya Hurley| ¤Pongrác¤ -2013- #amerikai szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr215504575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása