Szegedi Katalin: Lenka

lenka.jpg

"Lenka, a dundi kislány naphosszat csak magányosan rajzolgat. Egy nap elindul barátokat keresni, de nem jár szerencsével: a gyerekek kicsúfolják, mindenhonnan elzavarják. Bánatában végül rajzolni kezd az aszfaltra, amikor Palkó, a rolleres kisfiú álmélkodva megáll mellette…"

Ma a napom zömét a gyerekkönyvtárban töltöttem (helyettesítettem az ottani könyvtárost), és az egyik forgó állványra ki volt biggyesztve ez a kis könyvecske. :) Annyira kis egyszerű a története, és olyan rövidke, mégis olyan jó érzésekkel csuktam be, amikor végeztem vele: nagyon tetszett maga az illusztráció-része, és a mondanivaló is helyén van. Gyerekeknek tényleg tökéletes – és nem csak gyerekeknek… =)

Kiadó: Csimota

Oldalszám: 32

Olvastam: 2012.06.25.

Osztályzat: 5/5

Címkék: 5* meseregény |Szegedi Katalin| ¤Csimota¤ -2012- #magyar szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr835504550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása