Nógrádi Gábor: Papa, ne már!

papa ne már.jpg

"Samu szereti Papát. Szereti, ha háromszáz kilométerre van tőle, de megőrül, ha csak három méterre. Mert a Papát nem lehet kibírni. A Papa mindenbe beleszól. A Papa mindent jobban tud. A Papa fontoskodik. A Papa vénember létére csajozik. A Papa egyszerűen CIKI! Mióta a Papa Samuékhoz költözött, szerencsétlen Samunak egyetlen nyugodt pillanata sincsen. Még a fürdőszobában sem. Ezt nem lehet kibírni! Segítség, a Papa jön… A Papa itt van… És itt marad örökre. Papa, ne már!"

A könyvet a „Ne felejtsük őket! Olvasás nagyikról és nagyapákról…” elnevezésű kihívás kapcsán olvastam el (könyvet kerestem hozzá a könyvtárban, aztán belefutottam ebbe). 
Fogalmam sincs, milyen lehet, ha az embernek nagypapája van, nekem már csak egyetlen nagymamám él (a többiekről emlékem sincs). Ez a könyv mindenesetre egyszerre volt szórakoztató, tanulságos – és Nyíregyháza említésétől nem gyengén meg is lepődtem (végre valami ismerős hely egy könyvben)… :D 
A „Pete Pite” már régóta tervben van, ezek után mindenképpen terítékre kerül. Nógrádi határozottan jót és jól ír. :)

Kiadó: Móra

Oldalszám: 134

Olvastam: 2012.08.01.

Osztályzat: 5/4

Címkék: humor ifjúsági 4* ¤Móra¤ |Nógrádi Gábor| -2012- #magyar szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr775504560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása