Michael Blake: Farkasokkal táncoló

farkasokkal táncoló.jpg

"Amikor egy részeg őrnagy az elhagyott katonai helyőrségbe, a határvidékre vezényli John Dunbar hadnagyot, a hadviselt katona csak egy farkast és néhány vándorló komancsot kap társaságul a civilizáció peremén túl. A küzdelem a túlélésért Dunbart az indiánok táborába kényszeríti, ahol veszélyes kalandok sora változtatja meg életét. Dunbar a vademberekkel töltött minden egyes nappal egyre jobban indiánná válik. Mikor azonban a múlt kísérti őt, élete legnagyobb döntésével kell szembenéznie. Dunbar rájön, kik valójában az alantas emberek és kikhez hűséges ő."

Ez annyira jóóó volt! :-O 
Teljesen spontán elhatározás következtében került hozzám, online antikváriumból. Leginkább azért, mert valamilyen szinten ez is „klasszikusnak” számít a szememben, és zavart, hogy én még a filmet sem – és ezt a történetet úgy teljes egészében nem ismerem. 
Tényleg érződik valami ridegség, közömbösség végig a történetben, nem túl terjengősek a gondolatok, az érzelmi oldalát a dolgoknak csak helyenként tárják fel, de valahogy jobb is így. Mintha Dunbar hadnagy tárgyilagos naplóját olvasnám (e/3-ban megírva). Fura, de engem ez is megfogott benne. 
Az elmúlt napokban szó szerint ezzel a könyvvel feküdtem és keltem, a végét pedig megkönnyeztem. 
A film beszerzés alatt áll; hamarosan az is sorra kerül, ebben biztos vagyok. :)

Kiadó: JLX

Oldalszám: 348

Olvastam: 2012.01.24.

Osztályzat: 5/4,5

Címkék: regény indián 4.5* |Michael Blake| ¤JLX¤ Vadnyugat -2012- #amerikai szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr135480347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása