Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. - Kezdet

leiner laura szent johanna gimi1 kezdet.jpg

"– Felmayer! 
– Igen, tanár úr? 
– Elmondanád, hogy a rajzodon mi ez a sötét folt? – mutatta fel a lapot. A fél gyümölcstálat kitakarta egy kerek satírozás. 
– Az Gábor feje – közölte. – Nem láttam tőle rendesen!"

"Új magyar ifjúsági könyvsorozat nyolc kötetben a nagyon tehetséges fiatal szerző tollából! Ha elkezded, biztosan nem tudod majd letenni!!! Tuti, hogy függővé válsz! Egy sorozat a való életről. Egy sorozat, amely itt és most játszódik. Egy gimi, ahová mindenki szívesen járna. Srácok, akik olyanok, mint te és mégis mások. A történet rólad is szól!
Fiatalon baromi jó az élet, ahogy ez a könyv is ezt tükrözi számomra. – Barnee (Idiot Side).
Egy kicsit mindannyian magunkra ismerhetünk a sorok között. – Rami
Mindig is kedveltem a hiteles szerzőket, akik az életből merítenek. – AFC Tomi
Aki esetleg eddig nem szeretett olvasni, annak mindenképpen ajánlom a figyelmébe. Áttörés lesz! – Barbee"

Ne már, miért lett ennek ennyire hamar vége…? :( Pont mikor úgy igazán belelendültem volna (mikor kezdtem, akkor nagyon magával ragadott, aztán közbeszólt a suli, meg a tanulás, szóval alig haladtam vele, és most, mikor lenne egy kis időm olvasni, elfogynak a sorok… :( ) 
Ennek a könyvnek a legnagyobb érdeme nem a cselekményében keresendő (bár azért az sem elhanyagolandó, mert mindegyik Szent Johannás történésről eszembe jutott valami saját emlék középsulis koromból), hanem inkább abban, hogy jól van megírva. Humoros, választékos – olyan mai, szóval le a kalappal Leiner Laura előtt. :) És mi még ebben az msn-es, Honfoglalós korban élünk… :D (ja, és megjegyzem, hogy én még mai napig is Sims-ezek néha… :'D) Mi lesz akkor, ha évtizedek múltán újraolvassuk? Na akkor lesz igazán nosztalgikus ez az egész… :) Tulajdonképpen a jelen kort, a fiatalságunkat örökíti meg ez a könyv. 
A szereplőkről: én nem tudom, Cortezért miért vannak annyira oda… :/ Szerintem baromira középszerű figura, semmi egyedi nincs benne, olyan "tucatsrác"… Én inkább Arnoldra szavazok: intelligens humora van, művelt, okos… Őszintén: kell ennél több? Nekem nem. :)) 
A másik nagy-nagy kedvenc pedig Virág. :D Egyrészt – bár nem vagyok emo, de – szeretem, amiket hallgat (pl. a Panic! at the Disco az egyik kedvenc bandám, MCR-t és FOB-t pedig én is hallgattam/hallgatok, szóval ezek nálam is elég jellemző zenék voltak középsuliban :D). Másrészt meg olyan csupaszív, aranyos emberke, és muszáj őt szeretni. :)) 
Na jó, inkább abbahagyom most az áradozást, mert órákig tudnék regélni erről a könyvről, meg hogy mi minden hasonlóságot fedeztem fel az én középsulis éveimmel kapcsolatban… :D 
A lényeg annyi, hogy abszolút megnyert magának, én is SZJ-fan lettem. :)) Jöhet a 2. rész! ^^

Sorozatrész: A Szent Johanna gimi #01

Kiadó: Ciceró

Oldalszám: 386

Olvastam: 2012.12.17.

Osztályzat: 5/5

Címkék: sorozat humor iskola ifjúsági 5* naplóregény |Leiner Laura| ¤Ciceró¤ -2012- #magyar szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr85474149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása