Paulo Coelho: Veronika meg akar halni

veronika meg akar halni.jpg

"Az első szerelem soha nem múlik el, de mindig véget ér."

"A huszonnégy éves Veronikának látszólag mindene megvan, mégis úgy dönt egy reggel, megöli magát. Egy szanatóriumban tér magához a sikertelen kísérlet után, ahol barátokra talál, és egy skizofrén fiúban igazi társra lel. 
A Veronika meg akar halni a világ egyik legnépszerűbb brazil szerzője által írt trilógia második része: A Piedra folyó partján ültem, és sírtam, valamint Az ördög és Prym kisasszony című regényekkel alkot kerek egészet."

Kicsit befejezetlennek érzem Veronika történetét. Én azért kíváncsi lettem volna a folytatásra is… 
Az üzenete kifejezetten tetszett. Néhány gondolata, amin én is eltöprengtem kicsit. Ez a „némán szeretni” dolog is... Viszont voltak benne olyan részek, amitől a hajam égnek állt… -.- És szerintem közönséges is volt, nah meg váratlan…
U.i.: Történet szempontjából - a fülszöveg ellenére - nem kapcsolódik szorosan egymáshoz a másik két könyvhöz, én ezt olvastam először, aztán "Az ördög és Prym kisasszonyt", és teljesen különálló a kettő. Egyedül az köti össze, hogy emberi sorsokat mutat be, és női főszereplője van...

Kiadó: Athenaeum

Oldalszám: 224

Olvastam: 2010.11.12.

Osztályzat: 5/3,5

Címkék: regény öngyilkosság romantikus 3.5* ¤Athenaeum¤ |Paulo Coelho| -2010- #brazil szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr505470124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása