Darren Shan: Rémségek cirkusza

darren shan rémségek cirkusza.jpg

"Nem olyan szörnyű rettegni, ha az ember nincs egyedül."

"Darren Shan átlagos iskolásfiú mindaddig, amíg meghívást nem kap a Rémségek Cirkuszában, míg nem találkozik Madame Octával, az idomított pókkal… Míg szemtől szembe nem kerül az éjszaka teremtményével… Darren és barátja, Steve, halálos csapdába esnek. Darrennek alkut kell kötnie az egyetlen személlyel, aki megmentheti Steve életét. Csakhogy ez a személy nem ember. Őt csak a vér érdekli."

Fontolgattam egy darabig, hogy felírjam-e a karácsonyi kívánságlistámra. Végül a molyok többsége leszavazta – amit köszönök is, mert nagy valószínűséggel ez egy olyan tipikus „egyszerolvasós” kategória marad nálam. Arra viszont nagyon is érdemes. :) 
Kicsit félve írtam fel a könyvtári listára is, tartottam tőle, hogy nem fog tetszeni (azt is furcsálltam, hogy mit keres a gyermekkölcsönzőben). Úgy vélem, olyan 14 éves kortól már odaadható a gyereknek – bár szerintem én 14 évesen még nem bírtam volna ilyet olvasni (viccen kívül). 
Nehezen indult be, a cirkusz nem igazán az én világom amúgy sem (gyerekkoromban voltam egyszer, de olyan szinten nem hagyott bennem mély nyomot, hogy sokszor elbizonytalanodom: nem csak álom volt-e…). 
Mindenesetre a végére tényleg egész klassz lett, és hozzám képest rekordidő alatt el is olvastam (tetemesebb részét tulajdonképpen egy délután alatt). :) Kell a folytatás is! ^^ 
Ja, és imádom, hogy ilyen hatalmas betűi vannak. Pluszpont mindenképpen. :)

Sorozatrész: Darren Shan regényes története #01

Kiadó: Móra

Oldalszám: 248

Olvastam: 2011.03.24.

Osztályzat: 5/4,5

Címkék: sorozat horror fantasy ifjúsági vámpír filmadaptáció 4.5* |Darren Shan| ¤Móra¤ -2011- #ír szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr365466102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása