Darren Shan: A vérszipoly

a vérszipoly.jpg

"– Szeretem az estéket – mondta Debbie. – Olyan, mintha az egyik város aludni menne, egy új pedig épp akkor ébredezne."

"Másfél év telt el azóta, hogy a vámpír társaságában elhagytam az otthonomat – folytatja a történetet Darren Shan. – Erősebb vagyok, mint bármelyik korombeli fiú, gyorsabban is futok, messzebbre tudok ugrani, és éles körmeimmel a téglafalat is kitudom vájni. A halásom, a látásom és a szaglásom rendkívüli módon kiélesedett… Szükségem is volt e mágikus képességekre, miután a városkában, ahol a közönséget ijesztgettük, megjelent a gonosz és gyilkos Mr. Murlough… a mindenre elszánt könyörtelen vérszipoly…"

Talán eddig ezt a részt éreztem a „legmeseszerűtlenebbnek”. :) Az első szótól az utolsóig izgalmas volt, kérem a következőt! =)

Sorozatrész: Darren Shan regényes története #03

Kiadó: Móra

Oldalszám: 210

Olvastam: 2013.07.10.

Osztályzat: 5/5

Címkék: horror fantasy ifjúsági vámpír 5* |Darren Shan| ¤Móra¤ -2013- #ír szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr565466336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása