Agatha Christie: Halál a Níluson

halál a níluson.jpg

"– Ijesztő dolgokat művel a szerelem! 
– Ezért végződik tragédiával a legtöbb híres szerelmi történet."

"Ki irigyelhette szépségét, gazdagságát, boldogságát? Mindenki. Kinék lehetett több-kevesebb oka a gyilkosság – sőt gyilkosságsorozat elkövetésére? A hajón szinte mindenkinek. S ha már Egyiptomban, régészeti leletek felkeresésére indult útnak gazdag utasaival a hajó, a „véletlenül” fedélzetén tartózkodó Poirot is régészeti módszerekkel kezd a bűntény felderítéséhez: először minden zavaró, fölösleges elemet eltávolít, aztán minden kétséget kizáróan bebizonyítja, hogy az a gyilkos, akire (természetesen) a legkevésbé sem gyanakodhatunk."

Azért ekkora fordulatot így a végére…! :-O Persze, már hozzászokhattam volna, de valahogy mégis mindig megdöbbenek, hogy mi mindenre képes ez a nő az írásaiban… 
Igaz, kicsit nehezen indult be a történet (legalábbis én így éreztem – és ez szokatlan A.C.-től), de élveztem, és kérek még. Köszönöm.

Kiadó: Európa

Oldalszám: 368

Olvastam: 2011.07.22.

Osztályzat: 5/5

Címkék: krimi 5* Egyiptom |Agatha Christie| ¤Európa¤ -2011- #brit szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr45466407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása