Agatha Christie: Az ABC-gyilkosságok

az abc-gyilkosságok.jpg

"– Nem lepne meg, ha úgy végezné, hogy kinyomozza a saját halálát – folytatta Japp nagyot nevetve."

"A ndroverben Alice Ascher az áldozat… 
B exhillben a bájos Betty Barnard… 
C hurstonban Sir Carmichael Clarke-ra csap le ABC, a titokzatos gyilkos! 
D e ki lesz a következő?… 
E setleg mégis megakadályozza a bűnténysorozatot Hercule Poirot, a zseniális magándetektív? 
G yilkosság a trafikban, a tengerparton, a parkban és a moziban… 
H ány betűje van az ABC-nek? 
I deje volna már, hogy a rendőrség tegyen valamit! 
J öhet-e még ezek után újabb meglepetés? 
K i keríti kézre a titokzatos ABC-t? 
L egyen nyugodt a Nyájas Olvasó: 
M ég mielőtt az ABC elfogy, 
N yugvópontra ér a nyomozás is! 
O lyan eredménnyel, amilyet senki más nem produkál, mint 
P oirot, a zseniális magándetektív!"

Mikor lesz már, hogy 4,5 – 5 csillagnál kevesebbet adjak egy Christie-regényre…? :D 
Imádtam ezt is, akár csak az előző ötöt. Némi fejlődés már megmutatkozik rajtam: ezúttal legalább már valamelyest közel kerültem a gyilkos kilétéhez, de még mindig nem az igazi, szóval mindenképpen folytatom a „gyakorlást”. :D 
Nem is értem, miért nem kezdtem el korábban AC-krimiket olvasni…

Kiadó: Európa

Oldalszám: 282

Olvastam: 2012.08.04.

Osztályzat: 5/5

Címkék: krimi 5* |Agatha Christie| ¤Európa¤ -2012- #brit szerző#

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr215466428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása