A "Don Tillman" sorozat

Rég volt már ilyen jellegű bejegyzés (és abból is igazából csak 1 van a blogon :D), amikor a gyűjteményemben teljessé vált duológiákat, trilógiákat, sorozatokat mutatom be. :) Most is magamból indulok ki: mivel én 99%-ban rendelni szoktam a könyveimet (mert egyszerűen nincs egy normális könyvesbolt a környéken...), így nincs alkalmam előzetesen szemrevételezni a könyveket, szeretem a neten megnézegetni, hogy mely könyv hogyan is néz ki teljes valójában, külsőre milyen a borítása, kötése, és belül milyen a szöveg tagolása, mert nekem sok múlik ezen, ez is meghatározza, hogy utána milyen érzés lesz olvasni a könyvet - van, hogy pl. a túl apró, túl sűrűn szedett betűs könyv inkább elriaszt attól, hogy megvegyem, és inkább választom e-könyv formában (ha elérhető), ahol nagyítható a betűméret.

Most is egy ilyen kis könyvsorozat-bemutató következik, méghozzá Graeme Simsion "Don Tillman" trilógiáját fogjuk megnézegetni alaposabban. :)

A harmadik kötetet júliusban vettem meg (Alexandra akcióban, nagyon olcsón), így teljessé vált. :)

rosie2.jpg

Aktuálisan nagyon olcsón érhető el a második kötet a Könyvudvarnál (690 Ft) és a 3. kötet az Alexandránál (800 Ft). Ha esetleg valaki szintén szeretne rá beruházni, most érdemes. :)

rosie1.jpg

Sajnos még nem olvastam a sorozatot, de a fülszövege engem nagyon megnyert magának: egy Asperger-szindrómás genetikusprofesszor a főszereplő, aki kidolgoz magának egy "projektet", egy módszert, amivel igyekszik olyan feleséget találni, aki minden speciális kívánalmának megfelel. :) Állítólag nagyon humoros, jópofa, szerethető sorozat, Molyon 87%-on áll jelenleg: https://moly.hu/sorozatok/don-tillman-2, szóval én is nagyon bizakodó vagyok, hogy nem hiába gyűjtöttem be a trilógiát... :D Sokan a The Big Bang Theory (magyarul "Agymenők" néven futó) komédia-sorozathoz és annak főszereplőjéhez, Sheldon Cooperhez hasonlítják a könyvet és annak főhősét - én azért remélem, ez nem teljesen igaz, mert magától a TBBT-jelenségtől és Sheldontól is rosszul vagyok, engem nagyon irritál így kompletten, semmi viccest nem találok abban a sorozatban, a könyvben viszont nem szeretnék csalódni... :D

20200808_100233.jpg

A könyv belső része is tükrözi a borító témáját: biciklik everywhere! :D (Mindhárom kötetnek ilyen a belső borítása.)

20200808_100216.jpg

A tagolás pedig eléggé szellős - más erre azt mondaná, hogy papírpazarlás ekkora margókat hagyni, és ennyire tagolni a szöveget is, én viszont szeretem, mikor nem hangyabetűket kell olvasnom, és nincs annyi szöveg 1 oldalon, hogy úgy érezzem, semmit sem haladok a könyvemmel... Szóval nekem kifejezetten szimpatikus. :)
A keménytáblás mivoltát is nagyon szeretem, jó kézbe venni. :)

A sorozat részei:

1. A Rosie-projekt
2. Rosie-update
3. A Rosie-következmény

Címkék: =teljessé vált sorozatok=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6416118836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása