Júliusi szerzemények [2018]

Tudom, még csak 18-a van, néhány napunk még van a hónap zárásáig, de mivel kellőképpen kiköltekeztem magam erre a hónapra is, azt hiszem, itt az ideje, hogy meghúzzam a határt e havi beszerzéseimnél - eddig és ne tovább... :D Úgyhogy érkezik is a hó végi záró bejegyzés a szerzeményeimről:

20180717_214642.jpg

20180717_215258.jpg

Rengeteg szuper és/vagy régóta vágyott könyvvel gazdagodtam júliusban is. Hónap elején sikeresen belefutottam egy Agave-hirdetésbe Molyon, miszerint új címekkel bővült a "Sikerkönyvek 590 Ft-tól" nevezetű, adott könyvek készletének erejéig tartó örökös akciójuk, és hát muszáj volt szétnéznem, szeretem a kiadó könyveit, többször rendeltem már közvetlenül tőlük is. :) Most is találtam olyat, amit nagyon szerettem volna: A testbérlők c. könyvet, valamint A fekete zongorát. A kosárba pakolászás közben vettem észre, hogy A testbérlőknél már csak "készletfigyelés" van, én pedig nem akarok várni a csomagomra ki tudja meddig... :/  (Egyébként azóta már ismét rendelhető...) Így lemondtam róla, helyette kosárba pakoltam A fekete zongora folytatás-köteteit. Első, második és negyedik rész - a sorozatból a harmadik hiányzik, azt csak teljes áron lehetett volna beszerezni, így kapásból pedig nem mertem ennyit költeni egy olyan sorozatra, amivel még csak most készülök ismerkedni. Ennyire olcsón viszont kár lett volna kihagyni ezt a 3 részt: 790, 790 és 590 Ft-os árakon érkeztek hozzám. :)

20180717_214811.jpg

A már sokat emlegetett Coop-os kisboltból is jött velem haza egy könyv. Számtalanszor belefutottam már különböző akciók során és antikváriumon is, de mindig olyan áron volt, amit nem mertem volna jó szívvel kiadni érte, mert bizonytalan vagyok, mennyire fog ez nekem tetszeni... De 499-ért most bátran elhoztam. :)

20180717_214819.jpg

Antikvarium.hu-n ismét (akár 100% kedvezménnyel) játék volt, most lufis. :) 4 könyvet sikerült ingyen elhoznunk, de a többire is zömében 50 vagy 35% kedvezményt kaptunk:

20180717_214735.jpg

Még elsején rendeltem a Lira.hu nyári akciójából is, ami aztán 2 hetet késett (valószínűleg azért, mert iszonyú mértékben lerabolta a nép az áruházat, így rengeteg könyvükből nem volt már raktáron, hanem más helyekről/boltjaikból kellett bekérniük), így még ezt is csak tegnap tudtam átvenni. :) Iszonyúan örültem nekik, mindegyik nagyon érdekel, és az külön öröm, hogy nagy részükért potom pénzért jutottam hozzá (nagyrészt 800 ft-ért, a két "sírhantos" könyv csak 300, a receptesek 100-150 ft-ba kerültek). A 4 receptfüzet párommal közös + ő még rendelt magának 2 Darren Shan vámpíros sorozatos könyvet, ezek nincsenek a fotón.
Kate Mosse könyveinek nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy ezek is akciósak most: A labirintus már évek óta megvan, de a folytatásokért sokalltam ezt a közel 4000 forintos (eredeti áron 4500 forintos...) árat. Így viszont már sokkal barátibb, 1800 és 800 ft-os árakon máris sokkal jobban megérte...
Az Akhilleusz dala is bakancslistás könyvem volt, sok jót hallottam már róla (Molyon is 95%-on áll), most már tényleg itt az ideje utánajárnom, hogy milyen is ez a könyv... :) A tenger házát szintén rég kinéztem már, de megrendelni teljes áron nem mertem, annyira azért nem voltam biztos benne, hogy nekem ez nagyon fog tetszeni... De 800-ért mindkettőt bátrabban rendeltem már meg... :)

20180717_215119.jpg

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6214120085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása