Júniusi szerzemények [2018]

Egy újabb hónap, aminek úgy futottam neki, hogy én most tutira nem fogok könyvet rendelni. Aztán különböző könyves akciók és kiadók/webáruházak gyönyörűen keresztül húzták a számításaimat... :D

E havi beszerzések:

 20180701_171454.jpg

Hónap elején egy Könyvmolyképző-rendeléssel nyitottam: a kiadó honlapján akció volt ifjúsági regényekre, "tanév végi jutalomkönyv akció" keretei között. Mivel már jó ideje fontolgatom, hogy be kéne szereznem Montgomery "Anne" sorozatát, így most kaptam az alkalmon: az első kötetet csak a szokásos kedvezménnyel tudtam ugyan beszerezni, viszont a 3. és 6. kötetre 50 és 36% kedvezmény volt, ezekre le is csaptam (aztán szép lassan a hiányzó kötetek is követik majd őket):

 anne_sorozat.jpg

Antikvarium.hu-n is volt nyári "tengerparti kártyajáték" akció, ahonnan 9 könyvet zsákmányoltam (kettőt ingyen + egyet a rendelés mellé random ajándékba):

20180701_171834.jpg 

Mindig elmondom, de ez így is van: a Coop-os boltok is szörnyen veszélyes helyek. :)) Munka előtt ugrottunk be a munkahelyünkkel szemközti boltba reggelit venni, mikor (én balga... :D) szétnéztem a könyves állványon. Ez annyiból mondjuk nem rossz, hogy elég klassz könyvekre lehet bukkanni itt is - valószínűleg most is egy ilyenről van szó. :) Miután megtetszett a fülszöveg és megvettem (kemény 499 Ft-ért), megnéztem Molyon is az átlagát, ahol jelen pillanatban 93%-on áll. Remélem, tényleg fogom szeretni. :)

kanaan.jpg

A havi rendelések sorát pedig egy Book24 rendeléssel zártam: épp ingyenes szállítás volt náluk + kupon használattal 30% kedvezményt kaptam ezekre a könyvekre (Leiner Laura könyveit nagyon szeretem, bízom benne, hogy ezt is hasonlóan fogom imádni :) A medve és a csalogány pedig már jó ideje vonz, reményeim szerint, maga a tartalom is olyan csodaszép lesz, mint amennyire ez a borító *-*) :

20180701_171610.jpg

Címkék: =új szerzemények=

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvfan.blog.hu/api/trackback/id/tr8614090323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása